keb een vraagje over de beperkbaarheid van een geluidskaart op de echte high end speakers.
Ik keek namelijk in de pricewatch laatst (kopje speakers
); en zag helemaal onderaan (gesorteerd op prijs) op eenzame hoogte een paar dure KEF-speakers staan van 500 euro ofzo (pin me er niet op vast). Ik opende de KEF product-page en hun speakerrange varieerde wel van weet-ik-het-wat tot en met E10.000-speakers in de 'reference'-lijn.
'k pak maar ff de KEF eruit aangezien het daarmee begon in de speakers pricewatch, maarrrrrrrr mijn vraag is concreet: Heeft het nut om als audio-liefhebber echte dure high end speakers te kopen voor je PC die je dan vervolgens aansluit op je geluidskaart?? (zeg een stevige SB Audigy). Want ik zie ook vaak die hele dure amplifiers staan die met de speakers vaak in 1 zin worden gebruik; en dan vraag ik me af of die geluidskaart wel alles uit die dure speakers kan halen??
Ik keek namelijk in de pricewatch laatst (kopje speakers
'k pak maar ff de KEF eruit aangezien het daarmee begon in de speakers pricewatch, maarrrrrrrr mijn vraag is concreet: Heeft het nut om als audio-liefhebber echte dure high end speakers te kopen voor je PC die je dan vervolgens aansluit op je geluidskaart?? (zeg een stevige SB Audigy). Want ik zie ook vaak die hele dure amplifiers staan die met de speakers vaak in 1 zin worden gebruik; en dan vraag ik me af of die geluidskaart wel alles uit die dure speakers kan halen??
[ Voor 6% gewijzigd door Silent Thunder op 01-01-2005 23:51 ]