TV-OUT probleempje (ALWEER)

Pagina: 1
Acties:

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 19:12
Ok, ik ga het nu toch eens vragen want ik word er nu str**t ziek van.
na 6 kabels gekocht te hebben RGB en S-video, is het elke keer zo dat na ongeveer 3 maanden ik witte balken krijg die door het beeld lopen van beneden naar boven, en het beeld vervormt ook, dit is nu op de S-video aansluiting op de zijkant van me sony wega, in het begin was het dus perfect, maar nu heb ik dit gedoe weer, en als ik een nieuwe kabel koop is het weg, maar na een maand of 3 begint het gezeik weer van voren af aan, nu heb ik gelezen over die aarde problemen enzo, maar als dat het was hoort het dan niet GELIJK zo te zijn in plaats van elke keer na zon lange tijd? ik word hier echt gek van.

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 19:12
owja, ook met zon scart blokje geprobeerd wat S-video ondersteunt, zelfde probleem, normale scart, ook na enige tijd zelfde probleem,.ook moet ik zeggen dat het geluid soms zwaar irritant is, een HELE HARDE brom hoor ik dan, en als ik hem zachter zet is het minder maar is het geluid weer te zacht....

[ Voor 39% gewijzigd door Tiduz op 01-01-2005 23:44 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i