Gigabyte7VRXP KT333, XP2000, Asus Ti 4200 4mb, maxtor 80G 7200, fujitsu 40 G 5400, philipscdrw, pioneer DVD.
Ze zijn bezig met een nieuw systeem na mijn weten. Ze gaan ze vanaf nu af aan eerst keuren dmv een queue. Dus als jouw foto's echt goed waren, dan neem ik aan dat ze op dit moment in de queue staan en dat je gewoon eventjes geduld moet hebben voordat ze er weer op staan 
Bron uit het Mededelingen-topic:
Bron uit het Mededelingen-topic:
momania schreef op maandag 27 december 2004 @ 19:25:
Er zal straks een update plaatsvinden op de site waarbij het een en ander gaat veranderen:
Foto's die worden toegevoegd zullen nu eerst in een queue komen waar de jury kan beoordelen of een foto wel of niet aan de contest mee mag doen. Dit scheelt veel werk voor de jury aangezien ze nu nog id's van foto's moeten verzamelen en die aan mij moeten doorgeven om foto's te laten verwijderen.
N.B. Ook zullen _alle_ foto's die nu al op de contest site staan ook automatisch in deze queue belanden, dus de site zal na de update geheel leeg zijn.
Schrik dus niet als je foto straks ineens weg is, deze zal dan in de queue staan
[ Voor 60% gewijzigd door Osiris op 01-01-2005 23:37 ]
A: Zie Osiris
B: Je vraag kan prima terecht in: Tweakers.net Foto Contest - vragen en opmerkingen topic
C: Guess why
B: Je vraag kan prima terecht in: Tweakers.net Foto Contest - vragen en opmerkingen topic
C: Guess why
Dit topic is gesloten.
![]()