Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] quote bij quickreply

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-11 14:23
Ik hoop dat het nu een keer niet verkeerd opgevat wordt.

Ik heb zonet de quickreply functie ontdekt. Wanneer je een normale reply plaatst kan je quote's in de reply zetten wanneer je bij de voorkeuren 'Toon laatste berichten?' op 'Ja' hebt gezet. Nu vroeg ik me af wanneer je de quickreply functie hebt ingeschakeld of er dan ook niet een functie kan worden neergezet waarmee je quote's in de quickreply kan zetten?

_@/'

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Er zijn hier meerdere discussies over geweest. Hier 2 topics die ik nog heb kunnen vinden:

[rml][ Feat] If (quickreply != null) JScript-quote ipv /quote_msg/[/rml]
Quote in quickreply

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt mij ook een nuttige functie. Ik denk dat je topic misschien iets beter ou passen in React Bugs en Featurerequests :)

Daar is ook al eens een topic over geweest :)
[rml][ feat] Quick reply meenemen in quote (ACM)[/rml]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:44
Het heet quick reply met een reden, denk ik dan :P

Ze kunnen alles wel dubbel gaan programmeren, maar als je meer wilt doen dan ff snel een reactie intikken moet je gewoon niet quick reply gebruiken. Uitgebreid met quotes etc. erbij op iemand reageren, dat is dus geen 'quick reply' ;)

• Steephh
Ik heb de andere topics eens doorgelezen, en ze willen het niet denk ik. Dat was iig. zo 1,2 jaar geleden, misschien dat ze nu van gedachtes veranderd zijn. Mij lijkt quickreply iets om snel te reageren, maar als je snel iemand wil quoten, is dit makkelijker. Smilies, plaatjes en dergelijke die je wil toevoegen kan je dan met 'post reply' doen.

_@/'

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Tis alleen een feature request, en dus React Bugs en Featurerequests :)

Professionele website nodig?

• Steephh
Wilke schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:42:
Het heet quick reply met een reden, denk ik dan :P

Ze kunnen alles wel dubbel gaan programmeren, maar als je meer wilt doen dan ff snel een reactie intikken moet je gewoon niet quick reply gebruiken. Uitgebreid met quotes etc. erbij op iemand reageren, dat is dus geen 'quick reply' ;)
Maar soms vraagt iemand iets, dan wil je snel kunnen quoten, omdat je een korte reactie daarop wil geven.

EDIT:

Misschien een idee om in je voorkeuren de functie quickreply te zetten, of fullreply of niets. Dan kan je kiezen wat je onder aan je pagina wil hebben. Dan zou dit dus minder verkeer moeten opleveren, wanneer iedereen zou kiezen voor fullreply, als iedereen zou reageren wanneer hij/zij een topic bekijkt.

[ Voor 25% gewijzigd door Steephh op 01-01-2005 22:57 ]

_@/'

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

crisp schreef op vrijdag 05 november 2004 @ 09:17:
[...]
Maar het is niet wenselijk omdat voor JS-quote alle content dan eigenlijk dubbel in het document komt te staan, en je de quote-functionaliteit volledig afhankelijk gaat maken van JS (accessibility).
En zo lang geleden was dat niet :) .

DM!

• Steephh
JHS schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:56:
[...]

En zo lang geleden was dat niet :) .
Woeps, die had ik nog niet bekeken toen ik poste.

_@/'

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Denied...

Net als met smilies en de RML-toolbar behoort quoten tot functionaliteit die voorbehouden is aan de 'post reply' en niet aan de 'quickreply', buiten dat het technisch lastig te realiseren is zonder dat het Tnet 2x zoveel bandbreedte gaat kosten omdat alles dubbel in de broncode komt te staan.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.