[XP] Muis die af en toe vast hangt

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:56
Het leek me dat ik dat hier het beste kan posten , vandaar :D

Heb een tijdje terug mijn computer opnieuw geinstalleerd, en nu heb ik er af en toe last van dat mijn muis 'freezed'. Soms is het echt maar heel kort, maar soms ook 10 seconden.

Het gebeurd op willekeurige momenten, dus niet alleen bij bijv. zwaar gebruik van de CPU ofzo.
Iemand enig waar het door zou kunnen komen?

Draai dus WinXP SP1, met de gebruikelijke drivers voor m'n mobo, video kaart etc.

Verdere specs van mn systeem..

Abit KD7-Raid
AMD Duron 1400 (Applebred core)
512mb Kingston memory
Gigabyte Radeon 9800 Pro
Watergekoeld...

Trouwens, héél soms krijg ik bij het afsluiten van m'n explorer (IE) een foutmelding dat hij iets niet weg zou kunnen schrijven naar het geheugen. heb 'n memory check gedaan maar die vond niks...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je al eens een andere muis geprobeerd? Misschien de specifieke driver voor jouw type muis of de muis op een andere pc aangesloten?

Wat is de exacte foutmelding? Lijkt me erg nuttig om te weten. Lost de installatie van SP2 het probleem op?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:56
heb nog geen SP2 geprobeerd ...

Heb trouwens een Logitech Cordless Desktop Optical, en werkt al sinds dat ik hem heb gewoon zonder enige specifieke drivers.

Als ik de foutmelding weer krijg, dan zal ff 'n screenie maken.
(Dacht dat het iets was met IE Helper, of Adobe Helper die iets naar het geheugen wilt schrijven maar dat dat niet lukt).

Heb ook al verschillende virusscans en spyware scans gedaan, helemaal clean.