Pinnacle PCTV != Pinnacle PCTV. Vroeger hadden die dingen BT8x8 chips, nu worden kaarten met precies dezelfde naam verkocht terwijl er een Philips 713x opzit.
Dat is jouw ervaring en ligt dan toch aan jou, of iets in je systeem wat niet compatible is oid. Dscaler doet het hier namelijk wel goed

. Dscaler kan ondertussen zowel met BT8x8 als Philips 713x chips prima overweg..
Maar dokasensai, dit topic voldoet niet helemaal aan wat we van je vragen op GoT

. Om te beginnen kan je op websites als
www.tweakers.net,
www.anandtech.com en
www.tomshardware.com tig reviews over TV-kaarten vinden, en een enkele gebruiker die met het verkeerde been uit bed is gestapt, z'n TV-kaart omgekeerd in z'n computer heeft gepropt en je nu hier komt vertellen dat die TV-kaart geheel ruk is, is niet erg representatief. Dan zegt een review toch iets meer

. Ik kan niet aan je startpost afzien dat je zelf al gezocht hebt, en GoT is geen "ik ben te lui om te zoeken dus wijzen jullie maar een product voor me aan"-forum

. Verder kan ik aan je startpost ook niet afzien wat je nu eigenlijk wil hebben. "een goede TV-kaart"? Ga naar de supermarkt en kijk of er eentje in de rekken ligt. Mono/stereo, radio, hardware MPEG2-encoder, aansluitingen.. Als je het je allemaal niet uitmaakt kan je tegenwoordig nauwelijks meer een slechte kaart meer kopen.
Ofwel, ga eerst zelf iets beter op onderzoek uit, en als je er werkelijk niet uit kan komen, start dan een topic en geef aan waarom je op een bepaalde selectie kaarten bent uitgekomen, waarom je twijfelt, welke features je op een kaart wil hebben, een duidelijke titel, etc. Met "ik zoek een goede en goedkope TV-kaart" moet je gewoon naar de Aldi. Die overigens een hele nette TV-kaart voor een erg lage prijs in de aanbieding hadden

.