Hi,
ik heb de volgende hardware:
- mobo: asus p4t e
- proc: p4 northwood 1.8
- 512 mb Rdram (samsung)
- 430 watt enermax
- 2 hdd's (60 en 200 gb)
- ati radeon 9700 pro
Rest boeit niet (pci kaartjes eruit gehaald en cd rom dingen ook los!)
Nou als ik er stroom op zet dan brand het groene lampje op het moederbord
Verder kan ik op power knop duwen en dan gaan de fans aan (proc fan en even ter controle ook een 120mm fan) Dan lijkt het lampje van hdd activiteit continue te branden. Tot een bepaald moment en dan doet het niks meer,,,
Ik heb de hdd's allebei er als enige aangesloten hdd ingehad en toen het getest maar in beide gevallen deed het niets. Daarom denk ik dat hdd's nog wel goed zijn!
Hoe kwam het:
Was world of warcraft aan het spelen en kreeg een hanger
Continue piep die denk ik uit het spel kwam.....
Iemand enig idee hoe en wat ik hieraan kan testen?
Heb in ieder geval ff cmos batterij er een minuutje uitgehad en opnieuw geprobeerd maar ook dat mocht niet baten.
ik heb de volgende hardware:
- mobo: asus p4t e
- proc: p4 northwood 1.8
- 512 mb Rdram (samsung)
- 430 watt enermax
- 2 hdd's (60 en 200 gb)
- ati radeon 9700 pro
Rest boeit niet (pci kaartjes eruit gehaald en cd rom dingen ook los!)
Nou als ik er stroom op zet dan brand het groene lampje op het moederbord
Verder kan ik op power knop duwen en dan gaan de fans aan (proc fan en even ter controle ook een 120mm fan) Dan lijkt het lampje van hdd activiteit continue te branden. Tot een bepaald moment en dan doet het niks meer,,,
Ik heb de hdd's allebei er als enige aangesloten hdd ingehad en toen het getest maar in beide gevallen deed het niets. Daarom denk ik dat hdd's nog wel goed zijn!
Hoe kwam het:
Was world of warcraft aan het spelen en kreeg een hanger
Continue piep die denk ik uit het spel kwam.....
Iemand enig idee hoe en wat ik hieraan kan testen?
Heb in ieder geval ff cmos batterij er een minuutje uitgehad en opnieuw geprobeerd maar ook dat mocht niet baten.
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)