rdvl,
Ik zie dat dit je eerste topic is - welkom op GoT

Wij hebben op GoT een aantal regels opgesteld waar een topic aan moet voldoen, en jouw topic voldoet daar niet aan
Ik wil je dan ook aanraden jezelf even bekend te maken met de diverse regels zoals die op GoT gelden (ondergebracht in de Policies en in de FAQ's) - maar ik pak de drie belangrijkste regels nog even eruit:
- Geef je topic een goede topic titel.
- Doe zelf moeite. Probeer altijd zelf je probleem op te lossen, en als je er dan niet uit komt - vraag het dan pas. Ga dus niet een topic openen waarin je vraagt hoe je Windows 2003 installeert want dat zou je met wat zelf proberen wel zelf kunnen ontdekken.
Als je ergens niet uit komt - kijk dan even met Google of met de GoT search ofdat je er niet uitkomt. Neem dan ook op in je topic wat je zelf al gedaan hebt!
Als het daarmee niet lukt, zorg er dan voor dat je vraag over een klein stuk gaat (dus niet - 'hoe installeer ik Windows 2003' - maar beperk je vraag tot een kleine, simpele vraag die ook te beantwoorden is zonder uren tijd voor jou te maken). - Geef een duidelijke en heldere probleem omschrijving. Wat wil je bereiken, en waarom?
Dan als laatste - GoT is geen email, en replyen doe je dus
onder de quote, en niet er boven
Ik ga je topic even dicht laten - als je met bovenstaande tips rekening houdt mag je een nieuw topic openen, als je er dan alsnog niet uit komt
[
Voor 98% gewijzigd door
elevator op 01-01-2005 20:46
]