Toon posts:

Heeft iemand van jullie nog wat tips voor mij...

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers en ICTers,
Zoals al eerder in een ander Topic had ik gezegd dat ik de Asus P4GD1 ging kopen nou die heb ik gekocht
ff showen:

Doos

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/joshuawim/Downloads/Asus.jpg

Bij behorende spullen

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/joshuawim/Downloads/Asus2.jpg

Moederboord verpakt in anti statische verpakking :*)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/joshuawim/Downloads/Asus3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/joshuawim/Downloads/Asus4.jpg

Nou wou ik vragen voor wat tips of waar ik mee moet uitkijken ik heb al in PMG Faqs gekeken
maar er zijn vast wel wat meer tips uit eigen ervaringen O-) ik heb al me oude moederbord gemold tijdens overplaatsing (geheugen slot gemold) maar nu wil ik me moederbord graag heel houden ;) Als iemand tips heeft of links naar tips Alvast Bedankt! O-)

Greetings Joshua!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 18:00 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
gewoon heel rustig inbouwen! kijk goed alles na en ga systemtisch te werk! zorg er gewoon voor dat je je mobo niet beschadigd! logisch... wat voor specs gaat ie verder krijgen dan?!

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:02:
gewoon heel rustig inbouwen! kijk goed alles na en ga systemtisch te werk! zorg er gewoon voor dat je je mobo niet beschadigd! logisch... wat voor specs gaat ie verder krijgen dan?!
Hier zijn Specs Klik hier voor de specificaties

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 13:05

jotheman

Was like that when I got here!

Ik denk dat ik voor iedereen als ik zeg: da's boeiend... boeiend... boeiend... interessant!... boeiend...

I see dead pixels...

Verwijderd

Topicstarter
jotheman schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:03:
Ik denk dat ik voor iedereen als ik zeg: da's boeiend... boeiend... boeiend... interessant!... boeiend...
Nah :?

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
jotheman schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:03:
offtopic:
Spreek ff voor jezelf en niet voor mij of zo.... Als een topic je niet bevalt, reageer je toch lekker niet??

Ontopic: Gewoon voorzichtig alles inbouwen en vastdrukken. Nooit met lomp geweld doordrukken en alles 3 keer controleren voordat je je pc aanzet....

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02

Exirion

Gadgetfetisjist

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zorg er iig goed voor dat je de afstandbusjes goed monteerd, dus dat je ze op de goede plekken neerzet en niet teveel, want die kunnen dan contact maken met het mobo en kortsluiting veroorzaken

verder gewoon goed en rustig kijken en bouwen

Verwijderd

Het voordeel is dat er nu nog geen spanning op het mobo staat. Als je jezelf goed ontlaadt en je goed uitkijkt hoe je de cpu-cooler er op zet kan er niets/weinig fout gaan hoor ;)

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 11:01

trixx

-CTU- SuiZide

Het allerbeste wat je kunt doen is iemand erbij halen die dit echt kan. Zodat deze persoon je kan adviseren. :)

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-08 11:41
Beetje botte reactie idd.. Maar jah ik denk wel dat ie gelijk gaat krijgen. Ik raad je gewoon aan rustig je boekje door te lezen. Daar staat altijd perfect in uitgelegt hoe je de boel moet aansluiten. Doe het op een moment dat je niet druk bent, en zorg dat je uitgerust bent B) . Zo kan er het minste fout gaan. Als je de mogelijkheid hebt, vraag aan iemand die het vaker gedaan heeft of ie even komt helpen :D . Sccs iig!!

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:28
En niet vergeten om afstandsbusjes te gebruiken tussen je backplate en je mobo (tenzij je een zeldzame kast hebt waarbij dit niet nodig is), en verder met het monteren van de proc / ram / pci&agp kaarten enzo gewoon voorzichtig doen, als je niet teveel kracht hoeft te zetten kun je ook weinig kapot maken.

En owja, vergeet niet even om jezelf te ontladen van statische elektriciteit door even een ongeverfd stuk van je kast vast te pakken...

edit:

En ik moet echt eens sneller worden :X

[ Voor 7% gewijzigd door Xander op 01-01-2005 18:10 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heel rustig werken, probeer het niet snel snel snel nog even voor het avondeten te doen. Zorg ervoor dat je in een t-shirt met korte mouwen werkt ofzo zodat de mouwen van je trui niet langs de onderdelen komen (statische electriciteit = bad medicine ;))

Gebruik een schroevendraaier met een magnetische kop, handig voor die kleine rotschroefjes. Maar voor bij de harde schijf zou ik er een gewone gebruiken (voor de zekerheid) :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal voor al die tips! O+

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 18:31

silitek

Tubes Only

EN???....werkt het spul al??. Nou moet dat je wel ff posten >:)

Tubes....It's what make music music!

Verwijderd

Topicstarter
silitek schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:30:
EN???....werkt het spul al??. Nou moet dat je wel ff posten >:)
Ik ga morgen pas in elkaar zetten :P

Hopen dat een moderrator deze topic niet sluit

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 18:31 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21
Sorru Joshua, ik sluit 'm toch. Niet om jou dwars te zitten maar omdat een dergelijk topic gewoon niet hier past; het betreft basisbeginselen welke je overal kunt opdoen, zie o.a. hier: Hoe bouw ik een PC? :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.