Geen MSN tijdens P2P

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-04 09:33
Ik post dit probleem namens iemand anders, die geen ander emailadres heeft dan Hotmail en daardoor niet kan registeren:
Eey, ik zit met een héél irritant probleem, namelijk:
Als ik Msn Messenger (6.2) heb aanstaan en ik heb tegelijk een downloadprogramma aanstaan bijv. KaZaa, eMule, eDonkey, Shareaza, Ares, Ares Lite, dan valt Msn de hele tijd uit en kan ik heel vaak niet zien wat de mensen tegen me proberen te "zeggen" op Msn. Als iemand weet hoe ik dat probleem wellicht kan oplossen meld dat dan a.u.b. zo snel mogelijk, alvast bedankt :).
Hij draait WinXP

[ Voor 3% gewijzigd door Black-Death op 01-01-2005 17:09 ]

Verwijderd

Hoe bedoel je met "uitvallen"?

Gaat ie offline of wordt hij afgemeld?

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
offline == afgemeld toch?

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• Black-Death
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 17:09:
Hoe bedoel je met "uitvallen"?

Gaat ie offline of wordt hij afgemeld?
Hij wordt dan afgemeld.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk draait hij Windows Xp Sp2, er is een patch op internet te vinden voor de gelijktijdige TCP/IP verbindingen, best kans dat het probleem dan opgelost is

• Black-Death
Vorkie schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 17:13:
Waarschijnlijk draait hij Windows Xp Sp2, er is een patch op internet te vinden voor de gelijktijdige TCP/IP verbindingen, best kans dat het probleem dan opgelost is
Namens hem: bedankt :). Hij gaat nu die patch ff zoeken.

Verwijderd

Ik heb ook gezocht op Google, maar niets gevonden :(. Bedankt.

Verwijderd

Heel erg bedankt voor je hulp:).

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-04 20:07

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Volgens mij is de bovenstaande link van MS niet de link welke ThaNetRunner bedoelt, maar ik heb zelf de "patch" van deze site gebruikt en werkt perfect.

Om zeker te zijn dat dat je probleem is, kijk even in je eventlog of je vaak melding hebt met eventid 4226 (meer info).

[ Voor 40% gewijzigd door FlipFluitketel op 01-01-2005 18:04 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
We zien hier op GoT graag wat je allemaal al hebt geprobeerd en wat daaraan niet lukte. We zijn geen helpdesk die je vragen beantwoorden :)

MSN hoort in Software Algemeen, omdat het software is die niet onlosmakelijk aan het os gebonden is. Ik ga je topic echter niet verplaatsen, omdat ik niet uit je posts kan halen dat je er actief aan werkt om het te repareren. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - FAQ nog eens goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.