Toon posts:

Pagina soms niet oproepbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De situatie:

Ik heb een ADSL·Tijd Surfen abo. van Het Het. Regelmatig krijg ik één van mijn jonge neefjes over de vloer die bij mij thuis dan altijd Bob de Bouwer op internet wil spelen.

Nu heb ik een icoontje gemaakt met daarin de url van de website van "Bob ...", zodat ik niet ieder keer handmatig het adres in de browser hoef in te tikken. Standaard, wanneer mijn computer opstart (een Intel P4 2.8GHz., 512MB Ram, GeForce videokaart), staat mijn internet·verbinding altijd uit. Als ik het internet op wil, klik ik eerst de internet·verbinding aan en dan klik op MS Internet Explorer 6.x (MSIE) en surf ik de wijde cyberwereld in (op).

Als Bob... gespeeld moet worden, dan schakel ik eerst Internet in/aan, klik ik op de zelfgemaakte Bob...·icoon en start Bob... op.

Mijn probleem echter is dit.

Wanneer ik nu gedachteloos per ongeluk éérst op de Bob...·icoon klik (zónder dat ik vantevoren Internet ingeschakeld heb), dan krijg ik een PaginaNietGevonden·melding op m'n scherm (hoe logisch, want mijn internet·verbinding had ik nog uitstaan!). Als ik dan de PaginaNietGevonden·melding weer wegklik (= ik sluit MSIE handmatig weer af) en ik klik m'n internet·verbinding aan én ik klik daarna weer op de Bob...·icoon, dan krijg ik Bob... toch niet aan de praat en zie ik de PaginaNietGevonden·melding weer voor me. En niet alleen Bob... doet het niet, het héle internet is niet te bereiken!

Pas als ik m'n computer helemaal reset en ik schakel daarna éérst internet in en vervolgens klik ik de Bob...·icoon dan verschijnt wél de website van Hit Entertainment, de makers van Bob...

Weet iemand wat hier fout gaat en wat ik er eventueel aan kan (moet) doen?

B.v.d.

Verwijderd

Als je voor de 2e keer die 'PaginaNietGevonden·melding' krijgt een keer een refresh doen ?
(ctrl+F5)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 17:05:
Als je voor de 2e keer die 'PaginaNietGevonden·melding' krijgt een keer een refresh doen ?
(ctrl+F5)
Nee, helpt niet.

Ik heb ook nog gekeken of MSIE toevallig dan in de Offline·stand stond, maar dat bleek evenmin 't geval.