advies voor standalone dvd speler

Pagina: 1
Acties:

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022
hoi, ik zoek een standalone dvd speler met dolby digital decoder (mijn kenwood dolby prologic heeft zo'n 5.1 ingangen aan de achterkant) hij moet regiovrij zijn, makkelijk te bedienen, en liefst ook mp3 cd's afspelen.

ik heb het internet afgezocht, maar kan door de bomen het bos niet meer zien, verder kan ik via internet natuurlijk niet de beeld/geluidskwaliteit bekijken, en hier in enschede heb je bijna geen winkels met die dingen op voorraad. dus...

vermeld je ervaringen , geef me tips, laat mij het licht zien!

Laten we lekker link gaan doen...

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 20:20

ALH

Als je echt mp3 cd's wilt afspelen dan moet je naar zo'n elcheapo revoy of yamakawa ofzo :)

kijk maar's op www.revoy.nl

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022
niemand meer? ga morgen hele dag shoppen in deventer, misschien dat ik daar iets vind..

Laten we lekker link gaan doen...

Verwijderd

kheb zelf een Philips DVD930, is regiovrij maar doet geen MP3's of CDR/CDRW

Heb dan nog een Tokai of beter bekend als Raite 715, deze is ook regio vrij, maar daarboven perfect MP3/VCD/MPG..... op CDR/CDRW

echt een prachttoestel, gewoon te koop voor maar 550piek

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:21

Metten

ik hou het graag simpel

Als je perse MP3 wilt kunnen afspelen, zou je een cyberhome 512 kunnen overwegen... staat voor 599 in de pricewatch. Als je gewoon een echt goeie speler wilt hebben (voor het beste beeld en geluid) zou ik voor een sony uit de 500 of 700 serie gaan (= wel stukken duurder)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:01

JvS

Ik heb hem zelf ook

En als je gewoon een ok apparaat wil hebben met wat beter beeld dan de allergoedkoopste (artifacts, slechte schaduw/donker partijen!!) spelers, neem dan zo'n apparaat wat ze bij ACI computers altijd voor 899 verkopen... (naam kwijt |:( )

/edit hij stond al in de threat.. Het is die revoy.. Die is wel een stukkie beter dan de anderen volgens mij... Speelt alleen geen VBR mp3's af...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

gewoon een pioneer 535 nemen.

Mp3 maar afspelen op een ander ding.

succes

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 23:58 schreef bastie het volgende:
gewoon een pioneer 535 nemen.

Mp3 maar afspelen op een ander ding.

succes
I rest my case ;)

Grtzzz