Internet langzaam

Pagina: 1
Acties:

• mazz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 15:21
Hoi,

Ik heb een heel vervelend probleem:

Met Internet explorer laden pagina`s heel soms, dan moet ik echt 20x enter doen voordat hij iets doet.
Dus download ik firefox. Dit is al ietsje beter maar soms moet ik toch nog een paar keer klikken.
Als ik op een site kom waar ik nog nooit eerder ben geweest laad de pagina maar half (verneukte lay out). dan moet ik de hele tijd refresh enz doen.

Ook andere dingen zoals bijv gunbound kunnen bijna nooit connecte.

Ik heb overal gezocht en ook alle spyware verwijderd.

Ik ben ten einde raad...

20 jaar, en wat had ik bereikt?

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:35

Dentheman

Zie signature

Eventjes je moden/router resetten? firewall uitzetten en kijken of dat helpt. Welke os, wat zijn je specs?

Zie ondertitel

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Vertel ons ook eens wat voor systeem je draait, virusscanner, internet verbinding enz enz. Dat zal wel helpen om een antwoord te kunnen geven.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

en probeer eens uit te zoeken of het probleem in pc of internet zit. (oftewel: werkt deze pc elders wel of niet goed, of werkt een andere pc hier wel of niet goed)
Dat maakt de oplossing vinden wel wat makkelijker natuurlijk

• mazz
Ik draai win xp home edition.
Verbinding: wanadoo lite (1120/352)

Ik kan zo gauw niet uittesten of het op een andere computer wel werkt.
Maar ik denk dat het software matig is omdat het hiervoor op mijn andere computer altijd goed heeft gedaan. (die computer is nu kapot).

Ook zal ik nog eventje wanadoo bellen of ze iets kunnen zien.

• mazz
wanadoo is pas morgen open:S

[ Voor 94% gewijzigd door mazz op 01-01-2005 18:11 ]

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:26
Heb je al je pc op spyware getest? Download anders even hitmanpro, www.hitmanpro.nl .

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-07 01:41
kazaa aan staan toevallig? of eventuweel andere P2P programa's? (al is kazaa veruit te ergste als het gaat om internet vervinding verzieken)

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• mazz
hmm..ben nu ff dat programma aan het download, ik had me computer al wel gescand met ad-aware.

opeens doen sommige site`s het nu wel weer snel maar bijv www.postbank.nl werkt niet.

mijn enige p2p programma is winmx

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:26
Het kan zijn dat als je upload heel erg hoog is dat internetpagina's heel langzaam of half laden.

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:38

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Als je veel spyware/adware hebt verwijdert kan t wel eens voorkomen dat deze troep je internetverbinding door de war heeft gegooid, probeer een winsockfix

Hier! te vinden en te downloaden natuurlijk ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad wil je - nu - even geen P2P apps draaien. Als het dan OK gaat weet je waar het aan ligt: zie dan de vele andere disucssies hier in SA over lage snelheden met bittorrent, etc. ;)

Wat gebeurt er met een ping en een traceroute? Staat er iets relevants in je event log?

Alle spyware verwijderd: wat draaide er dan allemaal? <-- en hoe weet je zeker dat alles weg is? Enkel AAW zal niet alles kunnen verwijderen. Check anders de FAQ van Beveiliging & Virussen ook even.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Om te zien of je veel upload/download hebt kun je even du-meter installeren (www.dumeter.com)

• mazz
als ik ping http://gathering.tweakers.net doe verzend hij 4 paketten 1 wordt er ontvangen en de rest is dus verlies..ik heb er niet heel veel verstand van maar dit is toch echt niet goed?

als je nog andere gegevens wilt weten over het ping resultaat moet je het maar zeggen dan zal ik eht even posten.

p2p staat uit he ;)

ook zie ik bij het internet icoontje dat er veel meer wordt verzonden dan ontvangen...dat houdt natuurlijk verband met het bovenste stuk uit deze post

[ Voor 26% gewijzigd door mazz op 02-01-2005 20:20 ]

Pagina: 1