Toon posts:

[XP] Hardware veilig verwijderen hoe haal je dit weg*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
xp geeft steeds bij het opstarten het icoontje hardware veilig verwijderen geeft dan mijn harde schijf aan die ik in drie partities heb ingedeeld, uiteraard wil ik dit NIET verwijderen, wat is de reden dat xp dit steeds aangeeft?! ik heb dit nog niet meegemaakt wel met externe apparatuur dat dus normaal is.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Is dat ding Sata? :P

Sata schijnt hot swappable te zijn :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 07:50
Yep, bij sommige sata controllers zijn je schijven hot swappable.
Ik heb dat ook :*)

Verwijderd

Topicstarter
klopt is sata dus dat betekent het?! seagate barricuda

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 13:28 ]

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
onder welke service draait dat en kan ik dat uit zetten want mijn pcmcia ethernet kaartje krijgt dat ook terwijl die er toch altijd in zijn slot zit.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een topic titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer daar zelf ook op te letten aub :)

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:27
Fabrikanten kunnen in hun drivers opgeven of dit apparaat in het "Safely removehardware" geval lijstje moet komen te staan.

Met een beetje geluk staat het in de .INF, maar ik heb het helaas nog niet kunnen vinden, want ik hoef dat ding ook niet constant te zien bij mijn ingebouwde 5.25" cardreader.Mocht ik per ongeluk het verkeerde verwijderen dan mag ik weer in mijn pc kruipen om dat @#% stekkertje er even vanaf te halen en er weer op te zetten ;(

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:57

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Als je het kwijt wil: Volgens mij kan dat door rechtermuisknop op taakbalk --> eigenschappen--> aanpassen (onderaan staat dat) --> en dan achter 'hardware veilig verwijderen' kiezen voor 'altijd verbergen'

Toch?

[ Voor 21% gewijzigd door LtMarx op 01-01-2005 13:50 ]

• tjmv
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-02 19:40
Nee, dan verberg je het alleen maar..

• Paul
Ja, maar dan moet ik die hoogst irritante feature (Hide inactive icons) weer aanzetten :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
maar is het niet gewoon een service, net als securety center die kan je ook gewoon uitzetten door de service te stoppen

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:41:
Even een topic titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer daar zelf ook op te letten aub :)
excuus

• Paul
Dat artikel gaat over win2k ipv winXP, maar ik heb er toch even naar gekeken.

Ik kan echter SurpriseRemovalOK noch in mijn registry, noch in enige .inf file vinden.

Tevens lijkt die code snippet op obfuscated C++, en ik heb niet de beschikking over de source van de drivers :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Paul Nieuwkamp schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:56:
Dat artikel gaat over win2k ipv winXP, maar ik heb er toch even naar gekeken.

Ik kan echter SurpriseRemovalOK noch in mijn registry, noch in enige .inf file vinden.

Tevens lijkt die code snippet op obfuscated C++, en ik heb niet de beschikking over de source van de drivers :P
Tja dan ben ik bang dat er weinig aan te doen is inderdaad... Misschien dat er wel wat te reverse engineeren is, anders zal het toch een feature-request worden richting de fabrikant van de drivers :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1