Toon posts:

Vietcong, mogelijk om eigen crosshair toe te voegen?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje,

ik speel dus VC (vietcong) en nou wil ik weten of het mogelijk is met een stukje software een soort puntje (crosshair) buiten VC te draaien zodat ik niet steeds een puntje met plakband of met stift op mijn monitor hoef te zetten.

Kent iemand zo'n stukje software?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Titelfix, 'vietcong' is zo weinig zeggends ;)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:04

Nakebod

Nope.

Ik neem aan dat je dit zoekt voor de multiplayer?
Daar erger ik me dagelijks aan, zolang al dat het me niet meer stoort :)
En sowiezo, schiet ik altijd door eerst te "richten" met rechts, dan heb je nog enigzins een crosschair.
De offline mode heeft het wel gewoon, dus waarom het eigenlijk niet in de multi zit, geen idee.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Topicstarter
nou ja ik zoek het eigenlijk voor de quickfights, btje practice kan nl. geen kwaad ;) Multiplayer wordt je waarschijnlijk er toch uitgekickt omdat je zo'n ding aanhebt :P. (hradba)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:04

Nakebod

Nope.

Geen idee of hradba zoiets zou vinden.
Moet er natuurlijk wel eerst zo een crosschair addon zijn :)
Maar quickfights? Volgens mij nog nooit gezien in vietcong? Straks maar eens kijken :) Of is dat gewoon een 1on1?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Topicstarter
Nakebod schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 12:12:
Maar quickfights? Volgens mij nog nooit gezien in vietcong? Straks maar eens kijken :) Of is dat gewoon een 1on1?
Singleplayer menu ;) :)

Maarehm... niemand anders die gehoord heeft van een manier om een crosshair te krijgen ?

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:19
Dat is toch de spel optie Vietnam. Daar heb je geen HUD of geen volledige. Volgens mij niet de bedoeling dat je dan nog eens een crosshair gaat gebruiken. Dus als je er al iets voor vindt lijkt mij dat het anti-cheat gebeuren het wel oppikt.

Verwijderd

Topicstarter
het hoeft nie specifiek voor VC te zijn kan ook gewoon een progje zijn wat simpelweg een puntje in het midden plaatst....

iemand?
Pagina: 1