Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[McAfee] Spamkiller updates

Pagina: 1
Acties:

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-11 20:23
Ik heb sinds een kleine maand McAfee geinstaleerd. Het hele pakket van virusscanner tot spamkiller. Nu is het zo dat elke keer als ik mijn pc aan doen hij een nieuwe spamkiller update binnen haalt.

Is het normaal dat spamkiller ELKE keer als ik mijn pc aan doen een update binnen haalt?

Hij geeft mij dan de keuze om me pc opnieuw optestarten of verder te gaan met windows.
In het begin starte ik hem dan opnieuw op maar aangezien hij daarna gewoon weer updates binnen gaat halen en het nog een keer zegt druk ik nu maar gewoon " door gaan met windows"

Zijn er mensen die hetzelfde hebben en is dit normaal?

BTW: hij houdt wel keurig spam tegen dus hij doet het wel ;)

*BUMP*

• b3ta
*BUMP*

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Staat er niets iets in de settings, bijvoorbeeld hoe vaak deze ge-update moet worden?

Signature

• b3ta
nee er zijn geen settings te vinden hierover...

De keuzes die je hebt zijn:
- downloaden en installen
- downloaden en vragen om te installen
- notify voor updates
- en doe manueel updates

En als ik spamkiller uitzet download hij ook nog steeds een patch :) misschien iemand enig id wat het kan zijn?

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 19:15
Bump

Ik heb nu McAfee Internet Security Suite 8 waarbij dus ook Mcafee spamkiller 7 bij inzit. Alleen nu heb ik het idee dat hij alleen de Spamkiller wil updaten. En als hij zegt dat hij een update heeft geinstalleerd, zegt hij dat enige tijd later weer. En als ik manueel controleer op updates dan wordt er altijd een nieuwe update gevonden (ook 1 sec na de vorige installatie). Terwijl de browser wel aangeeft dat de update succesvol is geinstalleerd.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:12

lordsnow

I know nothing

b3ta schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 11:07:
Is het normaal dat spamkiller ELKE keer als ik mijn pc aan doen een update binnen haalt?
Nee, niet echt.

Voor SpamKiller zijn er vrij vaak updates (elke dag?) voor nieuwe spam-regels. Hiervoor zou je de PC niet opnieuw op te hoeven starten. Bij een update van het programma zelf, dan moet er inderdaad opnieuw opgestart worden om de update/installatie correct af te ronden.
pasta schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:52:
Staat er niets iets in de settings, bijvoorbeeld hoe vaak deze ge-update moet worden?
Nee. Er wordt elke 4 uur gecontroleerd op nieuwe updates.
b3ta schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:07:
En als ik spamkiller uitzet download hij ook nog steeds een patch
Het is ook het McAfee SecurityCenter wat de updates voor de andere programmas uitvoerd.
rellehank schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:07:
En als hij zegt dat hij een update heeft geinstalleerd, zegt hij dat enige tijd later weer.
Controleer je McAfee installatie eens op:
Am I Up To Date? en
McAfee Virtual Technician
Pagina: 1