Toon posts:

DVD recorder SONY RDR-HX900 160 GB harddisk

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen mensen die een DVD recorder hebben van Sony RDR-HX900 160 GB harddisk in deze topic hun ervaringen met het toestel mededelen .

Ik kijk uit naar dit toestel maar zou graag wat te weten komen over de sterke en zwakke punten van de dit toestel .

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand zo'n toestel ? :?

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:59

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Lekker uitgebreide topicstart...

Al eens hier gekeken.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Even een tip als je op kieskeurig gaat kijken: voor je een oordeel serieus neemt, kijk ff hoelang iemand hem al in gebruik heeft. Er zijn mensen die na hun dure aankoop helemaal enthousiast zijn en met 10-en strooien als ze hem enkele dagen in gebruik hebben en er zijn mensen die na maanden gebruik nog enthousiast zijn (of niet). Mensen die het product al langer gebruiken hebben een veel eerlijker beeld over het apparaat :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• jank
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-01-2012
Toevallig afgelopen vrijdag geinformeerd bij een bruingoedketen. De Sony speelt geen jpg af, dat wist ik al. Zelf had ik interesse in de Pioneer 720, met 160 GB hd.
De verkoper attendeerde mij erop, daij hijzelf een 80 Gig schijf heeft en zelfs deze nimmer vol heeft gehad. Pioneer 520 626 euro in de winkel.
Sony 800 euro in dezelfde winkel.
Ik heb wel langzaamaan het idee, dat het branden niet het grootste probleem is, maar de kwaliteit van de tv-tuner en de timerfunktiekwaliteit. Er moeten toch regelmatig firmwareupdates plaatsvinden. Waarom niet meteen een goed funktionerend apparaat op de markt gebracht?
En de Sony heeft in relatie tot de grote harde schijf maar een zeer beperkte programmeringskeuze qua aantal programmablokken, ik dacht 8 stuks.

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-02 21:48
Geen van deze apparaten voldoet eigenlijk. Allemaal hebben ze dingen waardoor je ze laat staan. Ik heb de moed opgegeven

• plotterotter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09-2020
De enige redelijk betaalbare DVD/HD recorders, die veel inhoud hebben zijn die van JVC. Speelt alles af (dus ook JPEG MP3 en alle andere kopie troep) Enige minpunt is dan dat hij geen + kan opnemen. Ovrigens zijn er verzies in 80 tot en met 160 GB, en wat betreft gebruiktvriedelijkheid enz is de JVC redelijk makkelijk :) , trouwens de hele Sony DVD/HDD lijn zijn vreselijk traaaaaag :S

[ Voor 10% gewijzigd door plotterotter op 08-01-2005 22:49 ]

Pagina: 1