Goedenavond, ik was 3 dagen geleden een spel aan het spelen en toen is mijn pc vastgelopen. toen ik hem weer aan wilde zetten, gaf hij de melding " boot failure, please insert system disk and press enter" dus ik dat braaf gedaan. en na veel gezeur en moeilijkheden eindelijk me systeem opnieuw geinstalleerd. Maar ik ging weer dat spel spelen ( warcraft 3) en hetzelfde gebeurde weer na erg veel gekloot opnieuw geinstalleerd en een ander spel geprobeerd( C&C generals) weer hetzelfde maar ik kon nu na veel gezeur gelukkig weer in windows komen.
Toen heb ik het spel verwijdert.
Maar ik zou tog graag af en toe een spel spelen maar ik weet dus egt niet wat er mis is aan mijn specs ligt het ook niet:
3.4 gygahertz
400 gyg hardeschijf
radeon x700 pro 256 mb
2 gyg ram
?? geluidskaart
ik heb me pc bij de media markt gekocht dus daarom weet ik de geluidskaart niet. maar het probleem is dus mijn pc loopt vast als ik een spel speel en ik heb egt geen flauw idee waarom ???
ik hoop dat iemand mij verder kan helpen
alvast bedankt Nick
Toen heb ik het spel verwijdert.
Maar ik zou tog graag af en toe een spel spelen maar ik weet dus egt niet wat er mis is aan mijn specs ligt het ook niet:
3.4 gygahertz
400 gyg hardeschijf
radeon x700 pro 256 mb
2 gyg ram
?? geluidskaart
ik heb me pc bij de media markt gekocht dus daarom weet ik de geluidskaart niet. maar het probleem is dus mijn pc loopt vast als ik een spel speel en ik heb egt geen flauw idee waarom ???
ik hoop dat iemand mij verder kan helpen
alvast bedankt Nick