Toon posts:

Geen fijn beeld op TV (DVD) , Geforce II MX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met van die rare balken Links en Boven mijn beeld.. op mijn monitor werkt alles prima.. ik gebruik het DVD proggie PowerDVD.. maar hij begint meteen te zeuren dat de Geforce geen hardware Acceleratie ondersteund...heb de nieuwste drivers gedownload..nix helpt..en de zwarte kleuren worden ongeveer zilverkleurig..
wie heeft de oplossing!? :( :( :(

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je moet hiervoor tv cc gebruiken, daarmee kun je de grootte van het af te beelden filmpje veranderen op je tv, bovendien moet de brightness een heel eind omlaag heb ik begrepen, suc6

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
TV CC ???????

Verwijderd

Topicstarter
TV CC werkt niet met mijn kaart..
hij heeft geen chips gedetecteerd!
werkt niet..
nog andere ideeën? :?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Welke Geforce2 MX heb je? Sommige werken met TVtool, sommige met tvcc. (ligt aan de chip)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

werken beide niet~!
ik heb 1 of ander vaag merk..
pleaz help :'(

(Hielke ff onder een andere naam)

Verwijderd

Topicstarter
Daytona volgens mij..
Of moet ik toch maar een Asus nemen!?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee??
pleaz Help :? :?

Verwijderd

hoe werkt dat tv cc en tvtool dan en waar kan ik dit downloaden? :?

Verwijderd

ik heb ze nou net gevonden, maar het lukt me niet om de grote balken om het beeld te verwijderen, wie kan me hiermee helpen? :?

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op woensdag 28 november 2001 14:44 schreef koolJ het volgende:
ik heb ze nou net gevonden, maar het lukt me niet om de grote balken om het beeld te verwijderen, wie kan me hiermee helpen? :?
daar ben ik ook benieuwd naar. Ik gebruik ook TVCC voor mijn ASUS V6800, maar ik hou toch die balken om het scherm, ik zou graag weten hoe ik dat oplos.

Verwijderd

het probleem bij mij is dat tv cc niet reageert op mn tv, hij zegt van tevoren ook dat er geen tv-encoder is gedetect. |:(
Pagina: 1