Toon posts:

Pinnacle PCTV Kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen, ik ben nu al een week aan het zoeken maar ik vindt NERGENDS de exact juiste drivers voor mijn tv kaart :

Pinnacle Systems GmbH
Miro Video PCTV

BT848KPF

Video Decoder
BH8916.3 9901

4002 FH5

Temic 3x7 756

Kan iemand me alstublieft een directe link geven? Heb diverse drivers geprobeert maar kom altijd uit op een delux of pro versie, maar niet gewoon een normale "PCTV" versie,

Bij voorbaat dank! _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 22:53 ]

• CornelisJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als je de hierboven genoemde link kiest, en je kiest voor PCTV RAVE of PCTV Pro, kom je in beide gevallen bij dezelfde drivers uit, en daar staat bij de ondersteunde hardware ook de MiroVIDEO PCTV.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een update, ik moet dus niet de upgrade hebben maar de driver zelf zeg maar, ik heb de kaart wel maar de driver cd ben ik helaas kwijt en kan de drivers dus nergends meer vinden :(

• CornelisJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De Pinnacle site zegt weliswaar "update", maar mijn ervaring is dat je deze drivers (inclusief PCTV Vision applikatie) gewoon kunt installeren, ook al staat er geen oudere driver versie op je systeem.

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die zogenaamde 'update' is inderdaad gewoon de complete installatie.

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook gehad je moet het programma van:
Drivers halen inclusief de update.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-07 23:29
oke mensen ik heb een probleem met mijn tv kaart ook een pinnacle!
als ik de drivers instaleer dan geeft hij als ik hem op een kanaal zet geen beeld dan moet ik nu wat in de instellingen veranderen en dan doet hij het. en dat moet ik dan weer doen bij elke zender die ik wil bekijken. heb alle drivers al geprobeerd! ook soms kan ik niet vo beeld krijgenwant dan is het helemaal zwart en als ik het dan kleiner maak dan krijg je steeds meer te zien. net of er een soort vlek in je monitor zit dat hoe groter je de window maakt hoe groter de vlek word! iemand enig idee wat ik hiermee aan moet?!

• DaannO
DaannO schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 17:47:
oke mensen ik heb een probleem met mijn tv kaart ook een pinnacle!
als ik de drivers instaleer dan geeft hij als ik hem op een kanaal zet geen beeld dan moet ik nu wat in de instellingen veranderen en dan doet hij het. en dat moet ik dan weer doen bij elke zender die ik wil bekijken. heb alle drivers al geprobeerd! ook soms kan ik niet vo beeld krijgenwant dan is het helemaal zwart en als ik het dan kleiner maak dan krijg je steeds meer te zien. net of er een soort vlek in je monitor zit dat hoe groter je de window maakt hoe groter de vlek word! iemand enig idee wat ik hiermee aan moet?!
ff een kickje! heeft iemand dit ook en of heeft iemand tips?!!!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-07 21:30
Dscaler?

• DaannO
owkee zkr ff google doen?! is het een free prog? en heeft t ook de zelfde opties zoals tv opnemen enzo?!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-07 21:30
http://deinterlace.sourceforge.net/
Wel free en opnemen dacht ik niet.
Pagina: 1