Toon posts:

Programma's defragmenteren

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem. Als ik gescande files wil versturen zijn ze te groot voor de mailbox van de ontvanger. Zijn er programma's die de files fragmenteren en dan weer automatisch defragmenteren.

Alvast bedankt,

Dan

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

:?

Je bedoelt waarschijnlijk inpakken en uitpakken ;)

Kijk eens naar winRAR en / of Winzip. Dat zijn in- en uitpakprogramma's waarbij je bij het inpakken meteen een .exe kan maken. Hierdoor hoeft de ontvanger niet over de pakketten te beschikken om het bestand uit te pakken.

Ontvanger dubbelklikt op het bestand en krijgt meteen de mogelijkheid om de bestanden in een bepaalde dir uit te laten pakken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-08 20:23
Voorbeeld met Winrar en dan de groote per deeltje erg klein (zo groot als max. toegelaten op de mailbox) instellen ?

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-08 14:14
Mensen, de TS gebruikt prima woorden. Fragmenteren is gewoon in stukjes hakken. :)
Zoek eens op 'file splitter'. Programma's als WinRAR kunnen dat ook.

^ Wat hij zegt.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Z-Dragon schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 21:44:
Mensen, de TS gebruikt prima woorden. Fragmenteren is gewoon in stukjes hakken. :)
Zoek eens op 'file splitter'. Programma's als WinRAR kunnen dat ook.
Wat is het nut van files splitten als de mailbox die file size niet aankan? ;)

Houdt er ook rekening mee dat je per email aardige overhead meestuurt, waardoor de files (bericht + attachment) weer groter worden.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:14
Kun je bij gescande files niet beter de resolutie wat verlagen en/of opslaan in een gecomprimeerd formaat? Lijkt me nog makkelijker eigenlijk.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie bovenstaande replies; dit heeft niets met fragmenteren te maken maar alles met comprimeren of splitsen. Eenvoudig te vinden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.