Toon posts:

RDRAM

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb Intel P4 met Socket 423 P4 Motherboard en wil meer geheugen.
Er zit nu 4x 64 mb in 'zie plaatje', het liefst wil ik 512mb. Welke type moet ik precies hebben. En heeft iemand nog wat ligge of waar kan ik dat het beste kopen.[img]http://C:\Documents and Settings\daniel\Bureaublad\MR16R0824AN1-ck8.JPG[/img]

merci
Mark

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

In de Pricewatch staan nog wel winkels die het hebben.

Maar misschien is het verstandig om te overwegen om je huidige setje te verkopen en over te stappen op een sneller iets? (DDR geheugen, Socket478/775)

Ik heb nog 2x 128MB PC800 Samsung Infineon liggen, mail maar als je interesse hebt.

[ Voor 36% gewijzigd door PD2JK op 31-12-2004 19:32 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-08 20:39

reminder

oi....

Ik zou zeggen pak het boekje van je moederboard er even bij en anders kan je dat vast wel vinden op de site van de fabriekant.

Verder is het bij RDRam wel belangrijk dat je er op let of je 16 of 32 bits geheugen koopt maar ook dit zal vast in het boekje staan :).

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

Verwijderd

RD Ram is erg moeilijk aan te komen. Je zou MyCom kunnen proberen (hebben het vaak wel is mijn ervaring) En anders zoals voorgenoemd bij de pricewatch of Vraag en aanbod kijken. Op 2dehands.nl en marktplaats kan je ook wel ff een kijkje nemen als je 2dehands zoekt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is gewoon in de handleiding van je moederbord, in de FAQ van dit subforum en in de Pricewatch terug te vinden :)

Inzet en research wordt hier op GoT wel van je verwacht. En bedenk in het vervolg aub ook een normale en duidelijke topictitel ;)

Dit topic is gesloten.