Problemen met Alcohol 120% registratie na device update

Pagina: 1
Acties:

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Ik gebruik nu al sinds het begin Alcohol 120% en was hier tot recent zeer tevreden over...echter sinds een tijdje heb ik problemen met het registreren van dit programma (schone setup maakt niet uit!), dit gebeurt enkel en alleen als ik een device update patch installeer...maakt niet uit welke patch!

Schoon alcohol 120% geinstalleerd zonder een patch, werkt mijn installatie en mijn gekochte licensie prima, maar na een patch blijft het programma vragen om een registratie sleutel en werkt mijn officiele licensie niet meer...heb heir al contact over gehad met alcoholsoft en die gaven mij een regkey aangezien hun het probleem helaas ook niet konden indentificeren..alleen deze sleutel werkt ook niet na een patch en wel voor het patchen :'(

Wie weet hier een antwoord op en kan mij helpen?

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Is het een belangrijke patch? zo niet , dan kan je misschien een tijdje wachten tot de volgende patch en hopen dat het probleem opgelost is.

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Laatste patch op www.cdfreaks.com , en mijn nieuwe brander wordt met deze patch eindelijk volledig ondersteund (LITE-ON SOHW-1633S@1653S).

Maar ook met de laatste 2 oudere patches had ik dit probleem en ben daarom bij de clean install versie van alcogol 120% gebleven (Alcohol120 retail 1 9 2 1705).
Toch blijf ik van mening dat mijn brander beter kan branden en ondersteund wordt met een patch aangezien ik met andere brandprogramma's veel lagere C1/C2 waarden heb en dit bij alcohol nog vrij hoog ligt met deze nieuwe brander.. |:(

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Niemand die hier een oplossing voor heeft?

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Geen hardware probleem. Opslagmedia & I/O Controllers > Software Algemeen dus :) Verder heb ik de uitroepteken uit de titel gehaald, slaat nergens op.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 19:06

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ik had laatst ergens gelezen dat in de laatste updates een aantal serials zijn geblacklist... Dat wordt contact opnemen met de makers denk...

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Dit had ik al gedaan...en daar kreeg ik een regkey van aangezien ze niet wisten wat mijn probleem was...echter hielp niet na de patch :'( :'(

Pagina: 1