Ik gebruik nu al sinds het begin Alcohol 120% en was hier tot recent zeer tevreden over...echter sinds een tijdje heb ik problemen met het registreren van dit programma (schone setup maakt niet uit!), dit gebeurt enkel en alleen als ik een device update patch installeer...maakt niet uit welke patch!
Schoon alcohol 120% geinstalleerd zonder een patch, werkt mijn installatie en mijn gekochte licensie prima, maar na een patch blijft het programma vragen om een registratie sleutel en werkt mijn officiele licensie niet meer...heb heir al contact over gehad met alcoholsoft en die gaven mij een regkey aangezien hun het probleem helaas ook niet konden indentificeren..alleen deze sleutel werkt ook niet na een patch en wel voor het patchen
Wie weet hier een antwoord op en kan mij helpen?
Schoon alcohol 120% geinstalleerd zonder een patch, werkt mijn installatie en mijn gekochte licensie prima, maar na een patch blijft het programma vragen om een registratie sleutel en werkt mijn officiele licensie niet meer...heb heir al contact over gehad met alcoholsoft en die gaven mij een regkey aangezien hun het probleem helaas ook niet konden indentificeren..alleen deze sleutel werkt ook niet na een patch en wel voor het patchen
Wie weet hier een antwoord op en kan mij helpen?
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker