Toon posts:

[XP] Linker CTRL is opeens sneltoets voor browser*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb een heel irritant probleem.
Zomaar uit het niets heeft windows besloten dat de Linker CTRL toets op mijn keyboard voortaan DE manier is om mijn browser te openen. :+
Dit is natuurlijk uitermate irritant want die toets is nu dus useless voor games (want tjah als ik dus op de linker ctrl ram komt de browser dwars door mijn game heen..duh)
Het kan niet aan de snelkoppelingen liggen want windows accepteert geen sneltoetsen die maar uit 1 toets bestaan dat moet altijd een combinatie van minimaal 2 toetsen zijn.
Het toetsenbord zelf is ook niet het probleem, hetzelfde gebeurt als ik een ander toetsenbord aansluit.
Dit probleem trad op toen ik nog SP1 gebruikte, ik heb toen SP2 geinstalleerd in de hoop dat dat heel erg misschien het probleem zou oplossen...niet dus.
Een zoektoch op internet heeft ook niet veel opgeleverd, volgens mij ben ik de enigste op aarde met dit probleem :'(
Ik heb het al eens eerder gehad, toen ging het vanzelf weer weg, maar het is nu ook weer vanzelf tevoorschijn gekomen, en het moet nu maar eens afgelopen zijn grrr

Dus het gaat alleen om het feit dat als ik ook maar 1 keer gewoon op de linker ctrl toets druk (de rechter niet) dat mijn browser dan tevoorschijn word getoverd.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welk toetsenbord heb je; en welke drivers heb je daarvoor geinstalleerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Een vrij standaard Sweex multimedia keyboard met 21 hotkeys
Meer word er ook niet vermeld
De drivers die erbij zaten heb ik wel geprobeerd maar maakte niks uit, ook de drivers op de website van sweex losten het probleem niet op.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik haal even (wtf?) uit je titel ;) Heb je misschien een sneltoets gedefinieerd? Of wellicht al eens goed gescand op spyware en virussen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zei windows accepteert alleen een combinatie van minimaal 2 toetsen.
En bijde Ad-aware en Spybot S&D geven aan dat mijn computer spyware free is.
Mijn virusscanner heeft ook niks opgeleverd..
Een cold boot gecombineerd met verwijderen en herinstallen van keyboard drivers levert ook niks op