11445wp Solar | 3 x Indevolt Hybride 8kw | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | 2025 Ford Kuga ST-line X
Even aansluiten en testen of de hoeken recht beeld geven en dat de kleuren ok zijn. Verder een goede monitor. (draait hier ook alweer 4 jaartjes). Voor 150 euro heb je ook al een iiyama 19" op dit moment. Weet niet of het ook een vlakke beeldbuis is.
[ Voor 30% gewijzigd door damouzer op 31-12-2004 19:32 ]
Verwijderd
rechte hoeken? , CRT's zijn nooit 100% recht
Alle monitoren boven de 19" worden sneller onscherp in de hoeken, dat vin ik persoonlijk belangrijker! Opletten dus!
Anders krijg je hele schele ogen ...
kijkt zo moeilijk
Gr,
Timoos.
Alle monitoren boven de 19" worden sneller onscherp in de hoeken, dat vin ik persoonlijk belangrijker! Opletten dus!
Anders krijg je hele schele ogen ...
kijkt zo moeilijk
Gr,
Timoos.
ik kan je die monitor zeker wel aanraden, voor het geld hoef je het iig niet te laten
heb deze monitor al zo'n 4 jaar en ik zou em echt niet kwijt willen voor een tft
heb deze monitor al zo'n 4 jaar en ik zou em echt niet kwijt willen voor een tft
Ik heb een vergelijkbare monitor gehad, alleen dan 17" en naar alle tevredenheid gebruikt. Nooit problemen mee gehad eigenlijk, mooi beeld.
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
@ Dinokiller: het beeld is goed. geen rare draaien in ofzo en het is een vlakke beeldbuis
@ timoos : hij is in de hoeken niet zichtbaar onscherper
Mensen bedankt. ik heb het nesluit genomen dat ik de beeldbuis neem.
hulde aan de mensen diej de tijd en moeite namen om mij te helpen
@ timoos : hij is in de hoeken niet zichtbaar onscherper
Mensen bedankt. ik heb het nesluit genomen dat ik de beeldbuis neem.
hulde aan de mensen diej de tijd en moeite namen om mij te helpen
11445wp Solar | 3 x Indevolt Hybride 8kw | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | 2025 Ford Kuga ST-line X
Pagina: 1