[PC] Revenge on the Monsterking

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Er komt weer een nieuw spel. Het heet Revenge of the Monsterkings.

Features
-200+ different monsters to fight
-state of the art graphics engine using Pixel Shader 3.0
-10 different weapons
-thrilling storyline
-11 stunning levels
Het verhaal
The story begins with a young boy, his father gets killed by Rahuyi, the Monsterking. Twelve years later he wants revenge. He looks for the monsters in the jungle and tries to find the monsterking.
Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://newhyper.k.plenum.de/fshuber/projects/reality-check-one/38-game-loveyou.jpg
Afbeeldingslocatie: http://newhyper.k.plenum.de/fshuber/projects/reality-check-one/18-game-monster.jpg

Een vriend van mij helpt bij het ontwikkelen en ze gaan het hopelijk in het 2e kwartaal van 2005 uitbrengen op de Nederlandse en Duitse markt. 8)

[ Voor 34% gewijzigd door hershel op 31-12-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-10 19:28

b3ta

Hallo

Een engine is nog niet state of the art als hij PS3 heeft hoor ;)

MIJN mening:
Het ziet er niet uit eerlijk gezegd. Wel leuk voor die vriend van jou dat hij dit heeft kunnen/mogen ontwikkelen. Maar denk niet dat dit een hit zal worden ;)

Enig id hoe duur hij wordt als hij in de winkels ligt?

Hopelijk letten ze nog wat meer op details want dat onderste level ziet er niet uit natuurlijk zonder details als auto''s prullenbakken etc ....

Trouwens het personage op de bovenste screen lijkt wel een beetje op trinity van de matrix :>

[ Voor 15% gewijzigd door b3ta op 31-12-2004 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:39

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat is het voor spel?

Als ik op de screenies af moet gaan kan ik maar 1 ding zeggen, het ziet er gewoon niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Het is een third person action adventure game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Is http://newhyper.k.plenum....-check-one/rc-one-01.html de website? Het ziet er eerder uit als een project voor iemand zijn studie dan een game die over enkele maanden moet uitkomen. Verder is een verhaaltje van drie zinnen nou niet bepaald "thrilling" te noemen, laat staan dat de screenshots een goed woordje voor de game spreken. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:51
Afbeeldingslocatie: http://newhyper.k.plenum.de/fshuber/projects/reality-check-one/07-game-u-2spiderm.jpg

Ik proef copyright infringement :>

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiderman ziet er lelijk uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die screenshots resized op een verkeerde manier ofzo?

Afbeeldingslocatie: http://newhyper.k.plenum.de/fshuber/projects/reality-check-one/38-game-loveyou.jpg

Een anatomieles zou niet verkeerd zijn.. de benen van het liggende persoon zijn VEEL te lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:19
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:15:
Zijn die screenshots resized op een verkeerde manier ofzo?

[afbeelding]

Een anatomieles zou niet verkeerd zijn.. de benen van het liggende persoon zijn VEEL te lang..
Strakke broekpijpen ;).

Al zou het spel pixel shader v400.0 gebruiken, en het ziet er niet uit. Dan doe je toch iets mis. Kijk pixelshader is leul, maar mensen willen gewoon op het oog een goed spel. En PS is nog niet zo belangerijk wel leuk, maar neit hoofddoel hoop ik. Dan kan ik net zo goed 3dmark gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Dat vind ik dan weer zo jammer, dat men zonder onderbouwing het spel afkraakt. Maar er moet dan ook nog veel aan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
sjakietrekhakie schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 16:50:
Dat vind ik dan weer zo jammer, dat men zonder onderbouwing het spel afkraakt. Maar er moet dan ook nog veel aan gebeuren.
Neem 't ze eens kwalijk. ;) Als jij niet bevriend was met die jongen had je hoogstwaarschijnlijk hetzelfde gedaan. Ik ben 't wel met ze eens; het is gaaf voor je dat je vriend kan helpen ontwikkelen, maar dusver ziet het er nog niet uit. Natuurlijk is het nog niet af, maar je kan hier al wel aan zien wat 't ongeveer gaat worden. En als je dan een game wilt promoten, zorg dan in ieder geval voor een sterk en uitdagend inleidend verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan had die ene hier beter een topic kunnen starten met bijv. ZELFGEMAAKT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ja no offense hoor maar wat verwacht je dan? Ik zie een wat tekst waar ik niet warm of koud van wordt en screenies die 5 jaar geleden nog als 'matig' onthaald zouden worden.
Er is niks bijzonders waar ik van onder de indruk kan zijn so far. PS 3 is heel leuk maar het moet wel 'nuttig' gebruikt worden en voor de rest is jou verhaaltje ook niet echt onderbouwd.

Maar ik zou zeggen, verbaas me/ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Ok, gooi dit topic maar dicht, zodra de game in jullie ogen 'voldoende' is te noemen open ik wel een nieuwe :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

sjakietrekhakie schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 17:29:
Ok, gooi dit topic maar dicht, zodra de game in jullie ogen 'voldoende' is te noemen open ik wel een nieuwe :'(
Laat die vriend alsjeblieft eens een winkel binnen lopen - en wat games kopen a-la Max Payne II, Half-Life II, etc. Installeren en spelen, gameplay proeven en grafische kwaliteit beoordelen.

Want tegen zulke games zul je het wel op moeten nemen als je een commercieel interesant product wilt maken. Dat is je concurrentie. Haalt dat je product bij lange na het niveau van dergelijke, bestaande games niet... analyseer dan waar het aan scheelt, waar verbetering noodzakelijk is, of dat met de huidige resources (middelen en mensen) gehaald kan worden en zoniet of verdere ontwikkeling nog wel de juiste weg is.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

sjakietrekhakie schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 17:29:
Overtuig ons dan eens van het feit dat het een leuk spel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:26

FlyEragon

Alien Monkeys

Mischien is de grafische kant van het spel nog in uber beta fase dus kan je er eigenlijk niet zinnigs over zeggen. Hoe heet de ontwikkelaar btw als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de kritiek hier wel degelijk onderbouwd hoor. Ikzelf geef aan dat de afmetingen van zaken niet kloppen, en de algemene mening hier is dat het er niet uitziet, oftewel dat er grafisch nog veel werk te verzetten is.

Hoeveel meer onderbouwing had je verwacht op basis van een paar screenshots dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 15:52

Bosmonster

*zucht*

thrilling storyline
Het verhaal
The story begins with a young boy, his father gets killed by Rahuyi, the Monsterking. Twelve years later he wants revenge. He looks for the monsters in the jungle and tries to find the monsterking.
:P Als je dan al een verhaal schrijft in het engels (of zij), let dan op je spelling. Monster king is 2 woorden en niet aan elkaar :) Toch lullig een spelfout in de titel van je spel!

(al snap ik de titel sowieso al niet want het is niet die Monster king die revenge neemt maar jij :P)

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 02-01-2005 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bosmonster schreef op zondag 02 januari 2005 @ 00:02:
[...]

Het verhaal

[...]

:P Als je dan al een verhaal schrijft in het engels (of zij), let dan op je spelling. Monster king is 2 woorden en niet aan elkaar :) Toch lullig een spelfout in de titel van je spel!

(al snap ik de titel sowieso al niet want het is niet die Monster king die revenge neemt maar jij :P)
Daarom heet het ook Revenge ON The Monsterking en niet Revenge Of The Monsterking ;)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:46
Bij dit plaatje dacht ik dat het er niet zo slecht uitzag, totdat ik ontdekte dat alleen het plaatje op het scherm van het spel is en de rest een "echte" ruimte 8)7

Afbeeldingslocatie: http://newhyper.k.plenum.de/fshuber/projects/reality-check-one/rc1z-hintenmonitore-01k.jpg

offtopic:
van die achtergrond op die site klopt ook geen zak, het zijn quotes uit the matrix, maar dan gigantisch verkeerd overgeschreven

edit: Ik heb alle screens bekeken en ik snap niet dat je sommige screens op een site zou willen.
Afbeeldingslocatie: http://newhyper.k.plenum.de/fshuber/projects/reality-check-one/02k-game-lcroft.jpg
deze dus.

De beelden spreken ook niet echt voor zich, Ik heb bijvoorbeeld geen flauw idee wat ik mij hierbij moet voorstellen:
Afbeeldingslocatie: http://newhyper.k.plenum.de/fshuber/projects/reality-check-one/18k-game-monster.jpg

Ik denk dat ze het beste nog eens kunnen overwegen wat ze precies willen doen, dit roept bij mij een sterk davilex gevoel en je weet wat daarmee is gebeurd.

[ Voor 66% gewijzigd door messi op 02-01-2005 02:16 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Ze zijn nog bezig met het zoeken naar een goede uitgever. De screenshots zijn van een oude alpha versie dus nog erg 'ruw' van opzet en uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

sjakietrekhakie schreef op zondag 02 januari 2005 @ 11:23:
Ze zijn nog bezig met het zoeken naar een goede uitgever. De screenshots zijn van een oude alpha versie dus nog erg 'ruw' van opzet en uiterlijk.
Ok prima maar vertel er eens iets meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Afbeeldingslocatie: http://newhyper.k.plenum.de/fshuber/projects/reality-check-one/18-game-monster.jpg

:?

Waar is die jungle dan? Ik zie alleen maar beton, beetje raar verhaal als je het mij vraagt. :/

WTF is de monsterking? Soort van Scarface ofzo of iets in die trant. En waarom heeft die monsterking zijn pa dood vermoord? Zijn toch wel dingen die ik zou willen weten voor ik zou beginnen aan een spel als dit. Denk dat je met meer dan dit als plotline niet ver komt.

Get your story together son. ;)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Ja, ik zie de gast woensdag pas dan zal ik het er eens over hebben.
Pagina: 1