Toon posts:

iPod Photo foto's verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie kan mij uitleggen hoe ik de foto's van mijn iPod Photo kan verwijderen? Ik heb hem gisteren aangeschaft en merk dat de handleiding niet al te veel uitleg wil geven. :?

Het uploaden van de foto's is gelukt via iTunes (Bron, opties, foto's, foto's synchroniseren van 'mijn afbeeldingen'). Vervolgens worden de foto's op de iPod geladen, maar welliswaar in een (naar mijn idee) willekeurige volgorde. Nu wil ik de foto's informatie geven en/of er weer afladen maar heb geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Op de Apple Support site kom ik niet verder.

Alvast bedankt voor jullie hulp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:06

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Je moet in de Photo-library in iTunes je foto's verwijderen. Ze zullen dan na een synchronisatie van je iPod verdwenen zijn.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus het vreemde: ik zie nergens in mijn bibliotheek een fotomap... kijk ik nu verkeerd, zit hij ergens verborgen, of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
B_O_S_S schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:42:
Je moet in de Photo-library in iTunes je foto's verwijderen. Ze zullen dan na een synchronisatie van je iPod verdwenen zijn.
Heb je hiervoor de iPhoto software nodig? Deze is niet meegeleverd met de iPod Photo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Geen speciale software nodig, want je kan gewoon een map aanmaken met foto's en deze naar de iPod slepen om de foto's er op te zetten, het moet dus ook mogelijk zijn (als je de iPod in harde schijf modus hebt - dit is in te stellen in iTunes) om de foto's te vernietigen door de desbetreffende map te verwijderen, of de desbetreffende foto's in de map.

Zie Apple Support: http://www.apple.com/support/ipod/tutorial/t7b.html

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.