Beste mensen,
Ik probeer al de hele dag een chart voor m'n snuffert te krijgen in VB .NET (2005 Beta), maar het wil maar niet lukken. Ik heb de oude MSChart-control (zoals die in VB6) zat geprobeerd te gebruiken, maar dan krijg ik de volgende errors:
Ik probeer al de hele dag een chart voor m'n snuffert te krijgen in VB .NET (2005 Beta), maar het wil maar niet lukken. Ik heb de oude MSChart-control (zoals die in VB6) zat geprobeerd te gebruiken, maar dan krijg ik de volgende errors:
en meteen daarnaIllegal cross-thread operation: ctlGrafieken accessed from a thread other than the thread it was created on
Als ik google op .net chart control dan krijg ik allemaal alternatieve controls voor veel geld, maar ik wil gewoon de simpele, ingebouwde control gebruiken. Die heb ik namelijk al eerder gebruikt (aantal jaren geleden), en er moet toch ook een werkende, megeleverde control bij Visual Studio .NET zitten?Unable to get the window handle for the 'AxMSChart' control. Windowless ActiveX controls are not supported.