Mijn muis is kapot en ik wil dus een nieuwe gaan halen. Ik twijfel tussen een Logitech MX510 of een MX1000. Die MX510 is optisch met een draadje eraan. Die MX1000 is een nieuwe generatie laser muis maar het nadeel is dat er geen draadje aan zit. Aangezien ik veel Counterstrike speel wil ik wel een goede muis hebben. Ik zit dus een beetje te twijfelen. Die lasermuis is veel beter met wat hij kan, alleen hij heeft geen draadje. Wat raden jullie mij aan om te kopen.
Als je gamed : mx510
Desktop gebruik : mx1000
Desktop gebruik : mx1000
Heb sinds maandag een MX510. Ik stond voor dezelfde keuze, alleen ik game nooit. Toch bevalt de MX510 mij perfect.
Van de MX1000 was het voornaamste nadeel de draadloze shit, allemaal overbodig al dat oplaad gedoe. Maarja, dat is mijn mening. Ook vond ik hem wat log.
Van de MX1000 was het voornaamste nadeel de draadloze shit, allemaal overbodig al dat oplaad gedoe. Maarja, dat is mijn mening. Ook vond ik hem wat log.
Als je gamed gebruik je een MX-510 als je niet gamed een MX-1000 zou ik zeggen
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ben het eens met de rest.
Bovendien halen bijna alle radiofrequentie draadloze muizen geen rate van boven de 70 tot 100. Bij (usb) draadmuizen kun je deze zonder problemen op 500MHz zetten. 2ms reactietijd versus 10ms. Misschien denk je 'mwoa, 8ms, boeie', maar je kunt het in principe bij je ping in spellen optellen...
Bovendien halen bijna alle radiofrequentie draadloze muizen geen rate van boven de 70 tot 100. Bij (usb) draadmuizen kun je deze zonder problemen op 500MHz zetten. 2ms reactietijd versus 10ms. Misschien denk je 'mwoa, 8ms, boeie', maar je kunt het in principe bij je ping in spellen optellen...
[ Voor 13% gewijzigd door Yokozuna op 31-12-2004 15:57 ]
Ik heb de Mx1000 en game zeer regelmatig, en ik merk geen verschil
met de vorige Logitech iFeel Mouse met draad .
Ik speel nog net zo goed/slecht online als altijd .
Verwijderd
er zijn hier trouwens al zo'n 800 topics over, ik wil de pret niet bederven maar al ga je die nou eens lezen....
Een nadeel waar je absoluut niet omheen kan is dat de MX1000 veel duurder is dan de MX510 en dat de MX510 niet slechter speelt dan de MX1000KunDun schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 16:01:
Ik heb de Mx1000 en game zeer regelmatig, en ik merk geen verschil
Verwijderd
Als dat oplaad gedoe valt juist enorm mee met die MX1000. Het is niet erg als je een keer het ding niet oplaadt. Sterker nog, bij normaal gebruik doe je met gemak meer dan een week met de accu zonder op te laden.
Ik was ook nooit voorstander van draadloze muizen en toetsenborden. Maar ik moet zeggen dat het tegenwoordig allemaal prima is. Ik heb zelf met gamen geen enkel probleem gehad, maar goed, ik game niet veel, en als ik game, dan speel ik geen FPS games zoals Counterstrike. En het schijnt dat je bij dat soort spellen enorm veel verschil merkt. Het zal wel, ik denk dat het meer in je hoofd zit. Zolang het geen obsessie wordt zul je er echt geen last van hebben.
Ik heb op de HCC dagen eens bij de Logitech stand die MX1000 geprobeerd, en ik was meteen overtuigd. Ik moet zeggen dat het ding inderdaad zwaar is, maar hij ligt bij mij beter in de hand dan een MX500. Ik heb overigens redelijk lange vingers, dat speelt misschien mee.
Goed, een MX510 heb ik zelf niet, maar ik geloof dat die redelijk vergelijkbaar is met de MX500. En los van games zou ik sowieso voor de MX1000 gaan. Ik vond het in eerste instantie ook jammer dat die er niet met draadje is, maar ik heb er tot nu toe nog geen enkele last van ondervonden.
Ik was ook nooit voorstander van draadloze muizen en toetsenborden. Maar ik moet zeggen dat het tegenwoordig allemaal prima is. Ik heb zelf met gamen geen enkel probleem gehad, maar goed, ik game niet veel, en als ik game, dan speel ik geen FPS games zoals Counterstrike. En het schijnt dat je bij dat soort spellen enorm veel verschil merkt. Het zal wel, ik denk dat het meer in je hoofd zit. Zolang het geen obsessie wordt zul je er echt geen last van hebben.
Ik heb op de HCC dagen eens bij de Logitech stand die MX1000 geprobeerd, en ik was meteen overtuigd. Ik moet zeggen dat het ding inderdaad zwaar is, maar hij ligt bij mij beter in de hand dan een MX500. Ik heb overigens redelijk lange vingers, dat speelt misschien mee.
Goed, een MX510 heb ik zelf niet, maar ik geloof dat die redelijk vergelijkbaar is met de MX500. En los van games zou ik sowieso voor de MX1000 gaan. Ik vond het in eerste instantie ook jammer dat die er niet met draadje is, maar ik heb er tot nu toe nog geen enkele last van ondervonden.
Klopt, maar ja als je het er voor over heb , en mijn vorige muisYokozuna schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 16:04:
[...]
Een nadeel waar je absoluut niet omheen kan is dat de MX1000 veel duurder is dan de MX510 en dat de MX510 niet slechter speelt dan de MX1000
was zo goed als onbruikbaar geworden (deed niet meer wat ik wilde)
Dus toen was de keus voor de Mx1000 snel gemaakt
[ Voor 6% gewijzigd door KunDun op 31-12-2004 16:09 ]
Verwijderd
Ik ben een fanatieke gamer en ik vind de MX1000 veel fijner dan de mx510.(Heb ik ook gehad). Qua opladen heb ik het zo: overdag gamen, s'avonds opladen
. Werkt tot nu toe nog goed en ik heb een lan gehad deze week en die was 48 uur en ik hoefde hem maar 1x op te laden. Daar zit het dus wel goed mee
.
ik heb zelf mx510 , gamed perfect en ligt perfect in de hand
een vriend van mij heeft de mx1000, die vind ik zelf niet zo lekker in de hand liggen want aan de achterkant heb je een open ruimte
en hij is toch een stuk zwaarder.
dus zoals de rest ook zegt, ben je een gamer neem de mx510
een vriend van mij heeft de mx1000, die vind ik zelf niet zo lekker in de hand liggen want aan de achterkant heb je een open ruimte
dus zoals de rest ook zegt, ben je een gamer neem de mx510
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Ik heb een Logitech MX510 en ik vind em geweldig, meteen aanschaffen!
(ik game veel)
Gelukkig nieuwjaar allemaal
(ik game veel)
Gelukkig nieuwjaar allemaal
[ Voor 17% gewijzigd door Yofresh op 31-12-2004 19:05 ]
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Ik had ook de keuze tussen deze 2 muizen, maar ik heb toch maar de Mx510 genomen.
Mijn redenen om voor de 510 te gaan waren dat ie lichter is, mooier, en de Mx1000 scheen een soort "optil-lag" te hebben ofzo
Vond em ook minder lekker in de hand liggen, maar dat is misschien persoonlijk.
(ik game ook veel)
Mijn redenen om voor de 510 te gaan waren dat ie lichter is, mooier, en de Mx1000 scheen een soort "optil-lag" te hebben ofzo
Vond em ook minder lekker in de hand liggen, maar dat is misschien persoonlijk.
(ik game ook veel)
[ Voor 18% gewijzigd door RoD op 31-12-2004 19:09 ]
!!!Tipje!!! voor 510 (weet niet of het voor 1000 ook is)
Ik wil toch wel zeggen (en ik denk meerdere mensen) dat als je hem openschroeft en dat stukje metaal eruit haalt dat hij een stuk lichter gamed.
Mja, garantie... Hij is wel leuk en ik gebruik de 510 al een paar weken.
Ik wil toch wel zeggen (en ik denk meerdere mensen) dat als je hem openschroeft en dat stukje metaal eruit haalt dat hij een stuk lichter gamed.
Mja, garantie... Hij is wel leuk en ik gebruik de 510 al een paar weken.
heb ook mx1000.. had eerst mx300 maar ik vind t wel een top muis
ook om te gamen
Goeie vraag.Devilion schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 19:28:
waarom geen Razer Diamondback?
[ Voor 19% gewijzigd door Yokozuna op 31-12-2004 19:40 ]
Pagina: 1