Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met jaLCds

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 20x4 lcdtje aangesloten en dat werkt allemaal prima,

nu wil ik er winamp gegevens op laten zien mbv jaLCDs, en dat werkt ook allemaal zoals ik het wil.

aleen is er 1 probleem: Als ik een nummer stop of winamp afsluit komt er dit te staan: "Es ist kein Screen mehr zum Anzeigen vorhanden, jaLCDs beendet sich selbst."

maar ik wil dat hij gewoon door blijft draaien, en dat je niet steeds dat progje opnieuw moet starten

Ik heb hier naar gezocht op got en google maar kon niks vinde

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Waarschijnlijk heb je maar één screen, en die is alleen zichtbaar als winamp speelt. Dus als je winamp stopt of afsluit, wil hij naar de volgende screen. Maar die is er niet, en daarom sluit ie zichzelf af :) Je moet dus een extra screen toevoegen denk ik :)

Verwijderd

Topicstarter
daar zit natuurlijk wat in, ik heb ff geprobeerd maar het lukt nog niet echt, ik heb nu een klokje er bij gedaan, maar bij screens staat aleen nog maar de winamp en daar onder "jump mode" ofzo, bij config kan ik hem veranderen. weet je wat ik verkeerd doe?

edit: sorry verkeerd gekeken! 8) , hij doet het nu! als winamp uit gaat klokje aan als winamp aan gaat winamp :P , thanx

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 15:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
nu heb ik nog een probleempje, ik heb nu zon klokje als 2de screen, Maar als hij mp3 afspeeld laat hij soms het klokje zien.

iemand een oplossing voor?

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik ken jaLCDs niet zo goed (gebruik zelf altijd Smartie) maar volgens mij kan je gewoon instellen dat dat 'klokje-screen' niet willekeurig moet komen.

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11 14:55
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:36:
nu heb ik nog een probleempje, ik heb nu zon klokje als 2de screen, Maar als hij mp3 afspeeld laat hij soms het klokje zien.

iemand een oplossing voor?
Het moet wel perse Winamp zijn, geen Media Player ofzow...

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik heb hem nu zo gekregen dat hij aleen winamp laat zien, ook als je hem stopt: de "Time to show" op 0 gezet.
Pagina: 1