[XP] Computer loopt vast na afmelden

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wou T
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

Topicstarter
Ik heb een paar dagen geleden een topic gemaakt over dit onderwerp en dat topic werd gesloten met deze post:
"En wat je zelf allemaal hebt geprobeerd kan ik helaas niet terugvinden. Al eens op GoT of Google gezocht? Het register van die gebruiker al eens opgeschoond? Misschien een of ander spyware dingetje al uitgesloten?
We verwachten dat je zelf eerst het een en ander probeert alvorens hier je vraag neer te zetten. Hierover is in Algemene gedragsregels (Netiquette) meer te vinden."

Nou het probleem is dus nog steeds dat als mijn vader afmeld op zijn account, dan lijkt alles goed te gaan. Maar op het moment dat het scherm eigenlijk terug moet springen naar het beginscherm van Windows (met daarop alle account om in te loggen), krijg je ineens zijn achtergrond te zien en verder niks; geen pictogrammen, balk met start onderin het scherm, gewoon alleen zijn achtergrond.

Mij werd verweten dat ik nog niks eerder geprobeerd heb. Misschien had ik het er niet duidelijk allemaal op staan. Maar ik heb al op Google en GoT gezocht, maar kon daar helemaal niets over dit specifieke probleem vinden. Er waren veelal vastloop problemen te vinden bij spellen en bij het opstarten van Windows. Ik heb ook het register al opgeschoond, maar dat mocht ook niet baten. Daarnaast heb ik Spybot, Ad-Aware en SpySweeper geinstalleerd en gebruik deze ook zeer regelmatig. Dus een spyware dingetje is het denk ik ook niet.

Mijn excuses dat ik hiervoor een nieuw topic open, maar ik had ook niet verwacht dat mijn topic zomaar gesloten zou worden. Ik had op z'n minst te tijd moeten krijgen om mijn fouten te verbeteren...

Het gaat overigens nog steeds over de Pentium 4 3,2 ghz met 512 mb DDR en Windows XP Home Edition.

[ Voor 6% gewijzigd door Wou T op 31-12-2004 14:25 ]

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

Verwijderd

Dus je conclusie hoort te zijn er loopt een programma vast tijdens het afsluiten.
Ga je even in je logboek kijken welk programma dat is en installeer je die even opnieuw.

Verwijderd

Hij heeft geen opstartproblemen hoor !!!!!!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het makkelijkste lijkt me toch om even de belangrijkste dingen uit het profiel te bakuppen, het te verwijderen onder een andere adminaccount, en dan eens te kijken of het als het helemaal opnieuw aangemaakt is nog steeds zo traag is :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters