Toon posts:

[XP] Packard Bell blijft hangen in text-based setup*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PackerdBell pc thuis staan om te fixen, alleen dat wil niet zo 1-2-3 opschieten. Het volgende is aan de hand: ik kan de windows xp setup niet in omdat ie blijft hangen op "starting windows" en als ik dan windows install op packerd bell HD die ik in een andere computer stop (dit gaat met moeite want formatten duurt ongezond lang) dan blijft de boot hangen bij MUF.sys (volgens mij het laatste drivertje in de reeks) dus voordat ie in het grafische gedeelte gaat.

veel blokkades dus bij deze pc iemand een idee? zou het komen door eventuele beveiligingen van PackerdBell?

nu ook met een HD in de packerbell van een andere pc met een goede xp install komt ie niet in het grafische gedeelte van xp

ik heb meerdere videokaarten gebruikt..

zou je met dat geknal buiten toch bijna de specs vergeten

Packerd Bell
256 Mbram geheugen
40 Gig Seagate HD
Pentium 4 1,5 ghz

[ Voor 24% gewijzigd door elevator op 31-12-2004 14:41 ]

Verwijderd

In de eerste plaats , er is een "edit knop" dan hoef je niet steeds een neiuw bericht te plaatsen als aanvulling.

ontopic :
Lijkt me niet met de PB instellingen op de pc te maken te hebben.

Probeer eerst eens een diagnose tool van Seagate op de HDD
om te kijken of er daar fouten in zitten.

tooltje kan je op hun website vinden.

Je moest de PC repareren begrijp ik,
wat was het oorspronkelijke probleem?

succes

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Wat lukte daar niet bij? Heb je de schijf al eens geprobeerd te testen met een tooltje van de fabrikant? Heb het geheugen al goed getest? Andere cdrom speler geprobeerd? Andere windows-cd? Verder pas ik even de titel aan. Zou je op je spelling willen letten?

We hebben hier op GoT trouwens ook een editknop, rechtsbovenaan je bericht. Zou je die willen gebruiken als je binnen 24 uur meer informatie hebt? Dat voorkomt dat je topic weer omhoog gaat in de topiclisting en ook staat het wat netter dan drie berichten onder elkaar zoals nu. Deze hebben we daarom ook even samengevoegd. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - FAQ nog even goed door. Daar stsan ook wat mogelijke oplossingen in.

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 31-12-2004 15:04 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 14:12:
Ik heb een PackerdBell pc thuis staan om te fixen, alleen dat wil niet zo 1-2-3 opschieten. Het volgende is aan de hand: ik kan de windows xp setup niet in omdat ie blijft hangen op "starting windows" en als ik dan windows install op packerd bell HD die ik in een andere computer stop (dit gaat met moeite want formatten duurt ongezond lang) dan blijft de boot hangen bij MUF.sys (volgens mij het laatste drivertje in de reeks) dus voordat ie in het grafische gedeelte gaat.

veel blokkades dus bij deze pc iemand een idee? zou het komen door eventuele beveiligingen van PackerdBell?

nu ook met een HD in de packerbell van een andere pc met een goede xp install komt ie niet in het grafische gedeelte van xp

ik heb meerdere videokaarten gebruikt..

zou je met dat geknal buiten toch bijna de specs vergeten

Packerd Bell
256 Mbram geheugen
40 Gig Seagate HD
Pentium 4 1,5 ghz
F5 drukken bij het starten van de setup en non-acpi HAL kiezen.

Dat gaat zo goed als zeker wel werken.

Of de recentste BIOS versie flashen.

Verwijderd

Topicstarter
het was de HD met een 30-tal bad sectors die niet meer te vervangen waren.

bedankt anyway