Toon posts:

CREATIVE GFORCE II MMX PROBLEEM(pje)

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo forummers,

Ik heb net een Gforce II MMX gekocht alleen krijg ik nu bij het opstarten drie piepjes en daarna niks meer. Mn bios staat al AGP ingesteld. Ik heb nu nog een 233 (op de doos staat minimaal 266).

Heb wel binnen een week een AMD Athlon 900 Mhz...maar ivm ruilen zou ik graag antwoord willen. *D

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
zozo,...een geforce 2MMX ! jij hebt het dik voor mekaar !>:) ;)

maar nu ff serieus!;)

misschien inderdaad dat die kaart te zwaar is voor je 233 ! (P1/P2/AMD/Cyrix:o) ??

of dat je mobo te weinig volt afgeeft aan je AGP slot omdat die geforce kaarten nogal wat stroom "rukken"

wacht maar ff op die Athlon900, daar zal ie wel op werken!

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

Op donderdag 04 januari 2001 21:09 schreef Conan het volgende:
zozo,...een geforce 2MMX ! jij hebt het dik voor mekaar !>:) ;)

maar nu ff serieus!;)

misschien inderdaad dat die kaart te zwaar is voor je 233 ! (P1/P2/AMD/Cyrix:o) ??

of dat je mobo te weinig volt afgeeft aan je AGP slot omdat die geforce kaarten nogal wat stroom "rukken"

wacht maar ff op die Athlon900, daar zal ie wel op werken!
onzin de processor heeft er in dit geval niets mee te maken.(mijn p2 233 trok hem wel) meer met de voeding
hoeveel watt is je voeding en hoeveel ampere

Verwijderd

Topicstarter
300 Watt en het aantal Amps weet ik niet. Wel sluit ik een Abit KT7 moederbord aan morgen. Mischien dat dat nog uitmaakt ?

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
In mijn KT133 chipset (Duron) systeem dat ik nu heb moest ik AGP4x instellen. Met AGP2x kreeg ik ook geen beeld en piepjes. Het rare was dat de GF2MX (niet MMX!) het in mijn oude P2 233 op een LX mobo wel deed (dat kent geloof ik helemaal geen AGP4x).

Maar dan nog moest ik mijn BIOS flashen (KT133 systeem dus) om ervoor te zorgen dat de kaart niet direct vastliep in spellen.

Succes!

Verwijderd

Misschien kan je beter ee SDRAM gf2mx kopen ivm drivers en overklokbaarheid...Je hoort de raarste dingen over de detonators met die Creative....

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:33
nee, je moet gewoon wachten tot je het werkende hebt met die KT7 , het ligt zo goed als zeker aan het mobo van je 233, die kan het niet aan.

Verwijderd

Topicstarter
Ah das mooi dan...nou zie je vanavond remsie. Dan kan je het spul installeren. :9~
Pagina: 1