Toon posts:

tv vai lokaal netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen ben nieuwe hier en wil gelijk met een naar mijn idee lastige vraag binnen vallen,
weet iemand of het mogelijk is om via de pc boven die met een tvkaart is uitgerust ,tv te kijken op de laptop beneden .
deze zijn uiteraard opgenomen in een netwerkje.
elke suggestie is meegenomen.voorzover alvast hartstikke bedankt.
robin visser

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Ik zou zeggen: zoek eens op software waarmee je streaming video kan maken. En dan de output van de tv-kaart afvangen en streaming uitzenden. En dat dan beneden bekijken

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04 13:10
Remote console? de computer overnemen vanaf de laptop?

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Windows Media Encoder is precies wat je zoekt, maar dat had je best kunnen vinden.
Houdt wel rekening met een vertraging (afhankelijk van de gekozen kwaliteit encodering, en de snelheid van de encoderende pc).
Met Windows Media Encoder kun je een video en/of audiobron encoderen in een windows media stream, die je dan kan openen op een andere pc in je netwerk. Je zult wel een manier moeten bedenken om de pc met de tv-kaart van kanaal te laten wisselen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 17:41

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hoi, Welkom op GoT,

Als je even gebruik maat van de search zul je daar al een hoop informatie over vinden ;)

Succes :Y)

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.