Ik heb een groot probleem met mijn HIS Excalibur X800 PRO IceQ II (vivo edition).
Alles draait perfect behalve mijn games niet... Met mijn vroegere kaart (GeForce 4600 TI) had ik een gemiddelde FPS van 50-60 (spel: Vietcong), nu met de nieuwe X800 kom ik op magere 10-15 gemiddeld en dat is onspeelbaar...
Ook mijn benchmarks zien er niet goed uit, ik kom bij 3DMark2k1 nog niet eens op 12000 punten.
PC specs: (werk onder WinXP)
Intel P4 3.0GHz
MSI 875P Neo (moederbord)
1024 MB DDRRAM 400
Creative Audigy 2 ZS
HIS X800 PRO
...
Ik heb al vanal geprobeerd op het probleem met mijn FPS op te lossen, namelijk heb ik mijn BIOS geflashed naar de nieuwste update, de chipset van intel 875P geupdated, nieuwste drivers ATI Catalyst 4.12 geinstalleerd, DirectX 9.0c, ...
Maar niets heeft er verandering in gebracht.
Weet misschien iemand wat het probleem kan zijn, of wat ik nog kan doen?
Bedankt
- CrioniC
Alles draait perfect behalve mijn games niet... Met mijn vroegere kaart (GeForce 4600 TI) had ik een gemiddelde FPS van 50-60 (spel: Vietcong), nu met de nieuwe X800 kom ik op magere 10-15 gemiddeld en dat is onspeelbaar...
Ook mijn benchmarks zien er niet goed uit, ik kom bij 3DMark2k1 nog niet eens op 12000 punten.
PC specs: (werk onder WinXP)
Intel P4 3.0GHz
MSI 875P Neo (moederbord)
1024 MB DDRRAM 400
Creative Audigy 2 ZS
HIS X800 PRO
...
Ik heb al vanal geprobeerd op het probleem met mijn FPS op te lossen, namelijk heb ik mijn BIOS geflashed naar de nieuwste update, de chipset van intel 875P geupdated, nieuwste drivers ATI Catalyst 4.12 geinstalleerd, DirectX 9.0c, ...
Maar niets heeft er verandering in gebracht.
Weet misschien iemand wat het probleem kan zijn, of wat ik nog kan doen?
Bedankt
- CrioniC