Vraagje mbt Azië-abo-actie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Twee korte vraagjes mbt de tweakers abbo's;

1) Als ik nu een abo afsluit en meteen na afsluiten ook een jaar verleng, vallen beide bedragen dan onder de actie en worden beiden naar 555 overgemaakt?

2) Algemener, maar voor zover ik heb kunnen zien nergens te vinden; Abo's verlengen niet automatisch na het verstrijken van de geldigheidsduur?

Bij voorbaat dank voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:57

_Ernst_

Mark It Zero!

1) Lijkt me wel ja, ik heb al een abo en als ik het verleng komt dat geld ook ten goede aan Azie

2) Nee, je krijgt een maand voor de afloopdatum een mailtje met de vraag of je het wil verlengen, als je het niet verlengt loopt het gewoon af. Je mail en fotoalbum worden dan nog een maand bewaard dacht ik zodat je niet alles kwijt bent als je te laat bent met verlengen :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb er geen goed zicht op dus geloof me niet op m'n woord, maar toch:
1) Als ik nu een abo afsluit en meteen na afsluiten ook een jaar verleng, vallen beide bedragen dan onder de actie en worden beiden naar 555 overgemaakt?
In de sticky staat dat ook verlengingen aan 555 worden overgemaakt ja :) Maar dan heb je twee abo's die beiden eind 2005 aflopen. Is dat handig?

edit:

I stand corrected O+

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 31-12-2004 11:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:37
#3: Als een abo op donderdag 11 augustus 2005 afloopt, kan ik dan nu alvast verlengen tot donderdag 11 augustus 2006?

/edit, eigenlijk geeft F_J_K hierboven het antwoord al: het kan dus niet...

[ Voor 26% gewijzigd door SysRq op 31-12-2004 11:18 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Niet online
laat ik het nog eens duidelijker formuleren voor de zekerheid;

ik heb nu geen abo, ik overweeg er eentje aan te schaffen en meteen met een jaar te verlengen, zodat ik dus 1 abo heb wat twee jaar meekan.

misschien is vraag 1 eerder: kan dat uberhaupt?
en twee dus of dat geld allemaal naar 555 gaat

(ik heb dus nu geen abo en dus geen ervaring hoe dat gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Dat kan volgens mij wel degelijk ja.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
F_J_K schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:17:
Maar dan heb je twee abo's die beiden eind 2005 aflopen. Is dat handig?
Dat is voor zover ik weet niet zo, ik heb ook halverwege verlengd, die verlenging wordt gewoon achter je normale termijn geplakt. Je kunt dus gewoon verlengen ergens midden in een termijn.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[q=http://shop.tweakers.net/abonnement]• Abonnement upgraden en/of verlengen

Upgrades en verlengingen kunnen op ieder moment gedurende een abonnementstermijn uitgevoerd worden.
[..]

Abonnees die hun abonnement gedurende een lopende termijn verlengen of upgraden, ontvangen afhankelijk van het type abonnement een zevende of dertiende maand gratis! Lijkt me dat het dus wel kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:30

Daniel

Kapitein NCC-1701
Verlengen kan op elk moment, de termijn wordt dan gewoon opgeteld bij de bestaande termijn. Je kunt dus voor zoveel jaren een abo afsluiten als je zelf wil.

Verder wordt de opbrengst van elke abo-transactie tussen 30-12 en 31-1 meegeteld voor het eindbedrag, waarbij het niet uitmaakt of het voor een bestaand of een nieuw abo is, of uberhaupt met de gedachte mee te doen aan de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:37
Daniel schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:25:
Verlengen kan op elk moment, de termijn wordt dan gewoon opgeteld bij de bestaande termijn. Je kunt dus voor zoveel jaren een abo afsluiten als je zelf wil.
Da's mooi. :)
* SysRq gaat dus nog maar een jaar verlengen... dat moetwil ik toch, en nu is het ook voor een goed doel.

Goeie actie trouwens! :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Niet online
mooi, dank voor de info, ga ik doen dan...

misschien handig om ook hier ( Actie voor slachtoffers aardbeving Azië ) even te melden dat het eea ook opgaat voor verlengingen, staat wel in de gelinkte .plan inmiddels zie ik maar het zou toch jammer zijn als sommige mensen denken "goh, ik heb al een abbo, niet van toepassing dus"

[ Voor 4% gewijzigd door IceOnFire op 31-12-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 15:18 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Slarioux schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 13:47:
Hoe dan ook, ik wacht met smart op de activering van mijn account :)
met stom is

heb ook een abbo genomen, toeval dat ik het zag anders had ik gelijk naar 555 overgemaakt

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrian-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

hmm, ik zie al zoveel mensen die nu hun abo verlengen. dat worden de komende paar maanden weinig inkomsten uit abonnementsverlenging voor tweakers b.v. :D

[ Voor 14% gewijzigd door Adrian- op 04-01-2005 16:48 ]

Adrian- werkt en leert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 19:44
Ach, dat zal niet zo heel veel boeien, denk ik. 't Is voor een goed doel en volgend jaar hebben ze door het grotere abonnee-aantal waarschijnlijk meer verlengingen dan dit jaar, dus het wordt wel gecompenseerd :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Pagina: 1