DVD Regio Codes, Win2k

Pagina: 1
Acties:

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

Topicstarter
Hoi allemaal!

Ik heb iets wat ik nie snap :?

Als ik een regio 2 dvd wil afspelen op win2k met WinDVD 2.3, wil het niet meer lukken terwijl het eerst wel werkte. Ik heb een paar keer tussen de regio's kunnen schakelen, maar nu is het feest afgelopen. Heeft iemand daar hier ook ervaring mee en dus ook een idee hoe ik weer vrolijk filmpies kan kijken :)

Omgeving:
-Pioneer 105F (gepatchte firmware 1.22).
-Win2k SP1
-DVD Genie 3.81
-WinDVD 2.3

Verder heb ik DVDGenie geprobeerd en ook tips die ik op de site van informatrix.com tegenkwam (dus het verwijderen van de encrypted key, maar ik het de DvdRCnt key niet kunnen vinden).

Overigens heb ik WinME ook geinstalleerd en dan heb ik (nog) geen problemen met verschillende regio's.

Helpie pleez }:O

specs

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

is het niet gewoon zo dat je zo'n dvd speler hebt die een aantal keer kan schakelen (voor het geval je je bedenkt) maar daarna niet meer? de mijne kon ik maar 5 keer omwisselen voordat ik hem regiohackte

Laten we lekker link gaan doen...

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

Topicstarter
Dat vermoeden had ik eerst ook, maar ik heb eerst een dvd speler patch geinstalleerd en hij is nu regiovrij.

Het gekke blijft dat als ik mijn WinME installatie opstart niets een probleem is, dus dat houdt volgens mij in dat het dus niet aan mijn dvd speler kan liggen.

Maar, ik kan wel gewoon chapters selecteren en deze afdraaien...

specs