20*350ZO45°
SOFTWARE???
| I've got permission to color outside the lines |
Heb je géén ander leuk proggy want nu moet ik naar allemaal FTP sites enzow
20*350ZO45°
Verwijderd
Freeware DVD player...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH beste grap in tijden...
Je vergeet: de makers moeten een code *kopen* die nodig is voor de regio-decodering. Iemand moet voor die code betalen en rara dat gaan ze niet zelf doen.
Uitzondering : Xing is onvoorzichtig geweest en daardoor is hun code openbaar geworden (o.a. DeCCS dankt zijn bestaan daaraan) en daar komen Linux players door.
Aangezien warez-sites vol staan met PowerDVD en je het bovendien bij ongeveer elke videokaart krijgt, heeft niemand zin om er een voor winddoos te maken. Dus.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH beste grap in tijden...
Je vergeet: de makers moeten een code *kopen* die nodig is voor de regio-decodering. Iemand moet voor die code betalen en rara dat gaan ze niet zelf doen.
Uitzondering : Xing is onvoorzichtig geweest en daardoor is hun code openbaar geworden (o.a. DeCCS dankt zijn bestaan daaraan) en daar komen Linux players door.
Aangezien warez-sites vol staan met PowerDVD en je het bovendien bij ongeveer elke videokaart krijgt, heeft niemand zin om er een voor winddoos te maken. Dus.
Bij windows me zit een dvd-player, moet je ff zoeken weet niet meer waar die was. En anders kan je op een of andere manier wel met Media player dvd's bekijken..
Freeware dvd software gestaat volgens mij niet
Freeware dvd software gestaat volgens mij niet
tjoh, dat er geen bij je dvd speler zat..
ik heb nu 1 license voor windvd, 2 voor powerdvd en nog 1 trial license voor poweerdvd
ik heb nu 1 license voor windvd, 2 voor powerdvd en nog 1 trial license voor poweerdvd
Ja, die progjes krijg je onder andere bij je dvd maar ook soms bij je videokaart..
Hebbie stiekem die progjes niet al in huis.
Hebbie stiekem die progjes niet al in huis.
Niet bij een Bulk Pioneer 105Stjoh, dat er geen bij je dvd speler zat..
Maareh ik moet wel PDVD3 hebben omdat die alleen win2k ondersteund (tenminste dat d8 ik)
20*350ZO45°
Verwijderd
Als je even de tijd neemt om te zoeken op het net vind je hem zo, b.v. powerdvd is een goed programma (hint..warez.com..en dan zoeken).
En doe alsjeblieft allemaal niet zo schijnheilig, ook jij hebt ilegaal software, het is niet dat ik dit goed keur maar de prijzen die ze vragen hiervoor is veel te hoog, dit geldt b.v. ook voor muziek cd's.
arjan
arjan
En doe alsjeblieft allemaal niet zo schijnheilig, ook jij hebt ilegaal software, het is niet dat ik dit goed keur maar de prijzen die ze vragen hiervoor is veel te hoog, dit geldt b.v. ook voor muziek cd's.
arjan
arjan
Ja hoor, Ikke heb 'm eindelijk binnen heb 'm net gekocht 
Werkt als een tiet, alleen downen gaf veel probs! ( Oeps, nu lul ik me klem
)
Werkt als een tiet, alleen downen gaf veel probs! ( Oeps, nu lul ik me klem
20*350ZO45°
Verwijderd
Even over die gratis DVD players,
Bij m'n bulk 105S kreeg ik geen software
Bij m'n 2e handse G400 zat ook niets, maar ik heb van een vriend de Matrox player kunnen copieren. Deze is gebaseerd op de cinemaster engine en zuigt de pan uit.
Gisteren ben ik de hele dag bezig geweest om PowerDVD te vinden zonder succes. Als iemand mij kan mailen hoe ik er het beste aan kan komen, ik ben jullie eeuwig dankbaar
dolf@cable.a2000.nl
Bij m'n bulk 105S kreeg ik geen software
Bij m'n 2e handse G400 zat ook niets, maar ik heb van een vriend de Matrox player kunnen copieren. Deze is gebaseerd op de cinemaster engine en zuigt de pan uit.
Gisteren ben ik de hele dag bezig geweest om PowerDVD te vinden zonder succes. Als iemand mij kan mailen hoe ik er het beste aan kan komen, ik ben jullie eeuwig dankbaar
dolf@cable.a2000.nl
Pagina: 1