Toon posts:

de trap op komen bij de vloer met punten

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo wie weet hoe je de trap op moet want springen lukt niet echt dat is in het spel dat je een blok naar boven schuift en langs al die opstakels moet is bij 14 procent ongeveer heb al geprobeerd te springen maar dan ga je alleen maar dood en tegen de muur oplopen ook.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duidelijke grammatica?
naam spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me kijkt in zijn glazen bol en ziet: niets!

Om welk spel gaat het?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 09:57 . Reden: Letter vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

ik ga meestal lopend de trap op.
Dingen die mee naar boven moeten hou ik in m'n handen.

En verder heb ik geen flauw idee waar je 't over hebt

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 09:50:
... het spel dat je een blok naar boven schuift en langs al die opstakels moet ... |:(
|:( is juist, want er zijn meer veel spellen waarbij je dat op de een of andere manier moet doen, dan dat je op de handen van een heel voetbalelftal kunt tellen. Iets specifieker gaarne.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:29

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Zo moeilijk kan het toch niet zijn, de titel van het spel achterhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Hallo, en welkom op GoT

Heb je misschien al de faq gelezen? Op dit forum preferen we duidelijke grammatica en een startpost met duidelijke richtlijnen met o.a. wat je al gedaan hebt om achter je 'hindernis' te komen. Ik denk als je zoekt met www.google.nl dat je er wel uit komt.

Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:01

Fuelke

Forza Ferrari

Je moet snel naar links & dan rechts strafen, dan spring je om vervolgens de Alt, F, P, M, A & X tegelijk in te drukken. 8)7

Met andere woorden, kijk eens rond op google naar de vele game FAQ vragen om je te helpen. Kom je er echt niet uit, open dan een nieuw topic, maar vergeet de titel van het spel dan niet.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.