Hallo wie weet hoe je de trap op moet want springen lukt niet echt dat is in het spel dat je een blok naar boven schuift en langs al die opstakels moet is bij 14 procent ongeveer heb al geprobeerd te springen maar dan ga je alleen maar dood en tegen de muur oplopen ook.
Verwijderd
/me kijkt in zijn glazen bol en ziet: niets!
Om welk spel gaat het?
Om welk spel gaat het?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 09:57 . Reden: Letter vergeten ]
ik ga meestal lopend de trap op.
Dingen die mee naar boven moeten hou ik in m'n handen.
En verder heb ik geen flauw idee waar je 't over hebt
Dingen die mee naar boven moeten hou ik in m'n handen.
En verder heb ik geen flauw idee waar je 't over hebt
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 09:50:
... het spel dat je een blok naar boven schuift en langs al die opstakels moet ...
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, de titel van het spel achterhalen...
Hallo, en welkom op GoT
Heb je misschien al de faq gelezen? Op dit forum preferen we duidelijke grammatica en een startpost met duidelijke richtlijnen met o.a. wat je al gedaan hebt om achter je 'hindernis' te komen. Ik denk als je zoekt met www.google.nl dat je er wel uit komt.
Veel succes!
Heb je misschien al de faq gelezen? Op dit forum preferen we duidelijke grammatica en een startpost met duidelijke richtlijnen met o.a. wat je al gedaan hebt om achter je 'hindernis' te komen. Ik denk als je zoekt met www.google.nl dat je er wel uit komt.
Veel succes!
Je moet snel naar links & dan rechts strafen, dan spring je om vervolgens de Alt, F, P, M, A & X tegelijk in te drukken. 
Met andere woorden, kijk eens rond op google naar de vele game FAQ vragen om je te helpen. Kom je er echt niet uit, open dan een nieuw topic, maar vergeet de titel van het spel dan niet.
Met andere woorden, kijk eens rond op google naar de vele game FAQ vragen om je te helpen. Kom je er echt niet uit, open dan een nieuw topic, maar vergeet de titel van het spel dan niet.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()