Toon posts:

Azureus

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Een tijdje terug had ik mijn pc maar weer is geformat en er maar is WinXP op gezet inplaats van Win2000, Nu ging ik windows updates doen waar dus ook SP 2 inzat. Nu download ik nogal regelmatig met Azureus maar sinds ik SP 2 heb geinstaleerd gaat mijn download niet harder dan 5 kb/sec als het niet minder is, terwijl ik wel gewoon de groene smilie krijg.

Alvast Bedankt.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:34
Windows firewall aan?

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:31
Misschien is het iets met Windows Firewall? Deze is veranderd in SP2.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit past niet echt in Beveiliging & Virussen omdat het geen beveiligingsvraag is, het past beter in Software Algemeen. Zie ook de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) in BV en SA :)

Echter zal ik het niet verplaatsen naar SA. Dit omdat het al vaak is gevraagd en beantwoord en het opnieuw bespreken met niet nuttig lijkt. Check bijvoorbeeld deze tips die in de search zijn te vinden en je komt er vast al uit (i.c.m. de tips hierboven).

Zo niet: open gerust een nieuw topic in SA maar geef dan even aan wat er niet helpt aan de tips daar :)

Trouwens welkom op GoT :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.