Ik heb een klant waar nog een NT4 server met een progress DB applicatie draait. Wij beheren dit deze machine niet, dat doet een andere partij. Dit bedrijf zal nog een 6-8 maanden draaien in de vorm en dan zal een ander pakket gekozen worden. De partij die onderhoud/support geeft is erg panisch en zegt dat ze per 01-01-05 op een tijdbom leven en dat er asap een nieuwe server moet komen. Mijn inziens is het feit dat er geen support meer wordt geven door microsoft, geen indicatie dat er gelijk problemen gaan ontstaan. Gaarne jullie mening hierover.
ps. ik vernam ook dat zij aangaven dat de support voor de progress database is komen te vervallen. Ik heb lopen zoeken maar kan hier niets over vinden, ik weet wel dat progress een andere naam aan hun database heeft gehangen -> Progress Openedge
ps. ik vernam ook dat zij aangaven dat de support voor de progress database is komen te vervallen. Ik heb lopen zoeken maar kan hier niets over vinden, ik weet wel dat progress een andere naam aan hun database heeft gehangen -> Progress Openedge
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 07:41 ]