Ik heb een heleboel muziek uit mijn collectie geript naar MP3 formaat, voornamelijk klassieke muziek. Deze wil ik op dvd zetten en in de juiste volgorde. Aangezien ik systematisch heb gewerkt is de volgorde op datum (en tijd) het makkelijkst, maar dit lukt mij op geen enkele manier mer NERO (versie 5.5). Steeds als ik kies voor data-cd branden en alles probeer op volgorde van datum te zetten springt deze volgorde bij het branden weer terug op het alfabet, kan dit dan echt niet?
De volgorde wordt niet bepaald bij het branden, maar door bijvoorbeeld de windows verkenner. Daar kan je opgeven dat je bijvoorbeeld op datum wilt sorteren. Dit doe je simpelweg door voor gedetailleerde weergave te kiezen, en dan op datum te klikken. Een dvd speler zal ook op bestandsnaam sorteren, of je moet het anders in kunnen stellen...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik begrijp dat je een data-dvd brandt... ik denk dat je verder komt als je het programma dat de inhoud van de directories op die dvd leest vertelt dat ie de inhoud moet sorteren op datum
.
Files op een schijf hebben namelijk geen echte volgorde (naja, ze hebben een plek en die staan wel op volgorde), dat was vroeger met cassettebandjes zo. Ik denk dat je eens moet proberen wat er onder het contextmenu in windows zit als je op je dvd browst, iets van "sorteren op datum" ofzo
.
Files op een schijf hebben namelijk geen echte volgorde (naja, ze hebben een plek en die staan wel op volgorde), dat was vroeger met cassettebandjes zo. Ik denk dat je eens moet proberen wat er onder het contextmenu in windows zit als je op je dvd browst, iets van "sorteren op datum" ofzo
VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Of als je ze toch op datum "gebrand" wilt hebben zul je de filename moeten aanpassen door er een nummertje voor te zetten ofzo. Dit kun je bijvoorbeeld doen door met Total Commander op datum te sorteren en dan even de multiple-file-renamer er overheen te halen...
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+