Toon posts:

Azureus - importeren van downloads na format c

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals je in titel kan afleiden heb ik dus men pc geformateerd. Ik heb de map Azureus in "documents and settings" volledig gebackupt en na de format terug op dezelfde plek gekopieerd. Azureus terug geinstalleerd, ingesteld waar hij zijn nieuwe torrents moeten opslaan (in die gebackupte map dus) maar de oude downloads willen niet terug opstarten.

Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? Heb al gezocht via google en via dit forum maar het is een moeilijk onderwerp om info over te vinden, als er antwoorden voor te vinden zijn tenminste.

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

misschien te voor de hand liggend maar je hebt de torrents van de bestaande downloads wel weer geopend?

tijd voor verandering.

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:48

Acheron

updatepack.nl

Oude torrents opnieuw openen. Eventueel oude data over nieuw aangemaakte torrent-data heenkopieren. Azureus herkent dan automatisch de oude data terug.

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze nacht nog eens wat gepruts en gevonden dat als je de .bak bestanden die in de map "active" staan naar Azureus sleept dat Azureus deze bestanden één voor één gaat inlezen. Vanaf de bestanden voor 100% ingelezen zijn zal hij ze terug verder downloaden vanwaar hij gestopt was. Probleem is wel dat hij blijkbaar voor dat inlezen de online trackers terug gebruikt en aangezien er de laatste week zoveel sites down zijn gegaan vindt hij er een paar niet terug en die geven dan ook error's. Niets aan te doen dus en terug opnieuw downloaden :( Tenzij iemand hier een oplossing voor weet.

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:48

Acheron

updatepack.nl

Als de tracker down is moet je even zoeken op internet. Meestal biedt iemand anders de torrent weer aan, maar vaak klopt dan de hash niet. Opnieuw downloaden is dan wel nodig :p

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!