[draadloos toetsenbord] om de zoveel tijd @@ :(

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:00
Ik heb een logitech cordless keyboard, simpele uitvoering zonder extra. En al zolang als ik dat ding heb krijg ik om de zoveel minuten een "@@" ingevoerd zonder dat ik het toetsenbord aanraak. Strontvervelend is dat, zeker als je in teksten bezig bent, want dan krijg je telkens zonder dat je het merkt op de plek waar de cursor is (geweest) die twee tekens te staan :(

Iemand een idee?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:00

Korakal

Up up up!

Heb je al eens geprobeerd naar een ander kanaal te switchen? (even opnieuw ontvanger/keyboard synchroniseren)

• Stefke
Van radiofrequentiekanaal wisselen
Draadloze toetsenborden van Logitech® kunnen twee radiofrequentiekanalen gebruiken voor communicatie tussen toetsenbord en ontvanger. Op het tabblad Draadloos in het iTouch® Configuratie-programma kunt u zien welk kanaal (1 of 2) u op dat moment gebruikt.

U moet misschien van kanaal wisselen als het signaal van naburige gebruikers in conflict raakt met dat van uw toetsenbord.

Zo wisselt u van kanaal:

Start het iTouch-configuratieprogramma en selecteer het tabblad Draadloos.

Klik op de knop Verbinden...
Hij blijft op kanaal 1 staan

• Stefke
Nu ik de drivers geinstalleerd heb (of eigenlijk de software van logitech) krijg ik bij bepaalde dingen, zoals bijv Caps Lock, groene letters in beeld om die status aan te duiden.
Het blijkt dat telkens als ik "@@" krijg dat dan op de een of andere manier iets met de NumLock gebeurd; daarvan krijg ik nl. groene letters in beeld

Verwijderd

duh hoe kom je anders aan je @.
dus capslock en twee x2 maakt @@

• Stefke
Heb jij het topic wel gelezen?

Even voor jou gemak: als ik helemaal niet aan de computer kom, dan krijg ik om de zoveel minuten in het scherm waar de cursor staat "@@". Zonder aan het toetsenbord te komen?!

Daarbij, Capslock en "2" geeft helemaal geen @, dat werkt alleen met shift.

[ Voor 19% gewijzigd door Stefke op 31-12-2004 15:19 ]

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:05

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:03:
duh hoe kom je anders aan je @.
dus capslock en twee x2 maakt @@
Briljant _/-\o_

|:(

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 09:34

nIghtorius

Poef!

ik krijg zo het idee dat er iets wat heftig stoort op dezelfde frequentie waarop het toetsenbord werkt.

even de tijden noteren waarneer het gebeurt.. en dan vervolgens naar de tijden kijken wanneer dit gebeurde en proberen uit te zoeken waar mogelijk die storingen vandaan komen..

je kunt deze theorie ook testen b.v.: het toetsenbord even naar één van je maten te brengen en hem daar uitproberen.. doet ie 't dan nog? dan ligt het blijkbaar aan de hardware (toetsenbord).

controleren dat de PC niet de boosdoener is:.. proberen met een bedraad toetsenbord.

En als het een nieuw exemplaar betreft:
Gewoon voor de zekerheid even omruilen mocht er iets daadwerkelijk aan de hardware mankeren

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

• Stefke
Zal volgend jaar eens kijken met bovenstaande mogelijkheden ;)

• Stefke
Tss...hij doet het ook met een normaal toetsenbord. Dat is vaag.

Ook dan overigens krijg ik dan die groene letters in beeld van de Numlock (die wordt dat dus vanzelf aan of uit gezet!?)

[ Voor 50% gewijzigd door Stefke op 01-01-2005 14:57 ]

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11-2025
Misschien heb je een virus of spy- of adware?

• Stefke
Nee, want hij doet dit al erg lang, en ik heb sindsdien al diverse malen de computer volledig opnieuw geinstalleerd. Daarbij heb ik geen spyware

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:00

Korakal

Up up up!

sluit je 'm via PS/2 aan? probeer dan eens via USB (of andersom)

• Stefke
Hij zit niet op USB omdat ik daar normaliter niet genoeg aanslutingen voor heb, zal m daar eens opzetten

• Stefke
Ook dan doet ie het nog steeds :( irritant

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Weet je zeker dat je computer helemaal virus/spyware en andere zooi vrij is. Welke programma's gebruik je om dit te checken?
Want als hij het ook met een ander toetsenbord doet lijkt het mij gewoon software gerelateerd.

• Stefke
Ja dat weet ik zeker. Maar om het uit te sluiten heb ik hitmanpro laten lopen en ik had alleen maar wat cookies te verwijderen.
Ik zou het verder niet weten. Herinstalleren van windows heeft geen zin, want dat lost het probleem niet op. Daarom denk ik ook dat het niet softwarematig is, maar maybe een storinkje op mn mobo of zo?

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12-2025
Als je nu eens gewon met een oude dos floppy opstart, dan kun je zien of je die tekens ook in de dosprompt krijgt.
Andere mogelijkheid is een knoppix cd.
Kun je daarna inieder geval een software/virus uitsluiten.

Do as I say, don't do as I do.

• Stefke
dat zal ik es doen idd :)

(btw in Safe Mode doet ie het iig ook)

[ Voor 46% gewijzigd door Stefke op 02-01-2005 12:50 ]

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02 15:18

Kleintje81

Blaat

Je kunt in Windows XP een opstartdiskette maken.
Dat zou ik idd nog proberen, als je het daarbij ook hebt dan is je MOBO (PS2 controller) waarschijnlijk gaar.

BF2 stats Systemen

Pagina: 1