Toon posts:

paar bestanden van hd naar iso HOE?

Pagina: 1
Acties:
  • 747 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hej

ik heb een vraag je ik het heb een paar bestanden op me hardeschijf staan
een die wil ik op slaan als een iso hoe moet ik dat doen en wat voor progje heb ik daar voor nodig?
want die wil ik later kunnen gebruiken via daemon tools als het op de server staat :)

Verwijderd

Zoeken met google doet wonderen. Zoekterm suggestie: iso maker

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 23:37 ]

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

winiso
ultraiso
nero?
makeiso
cdimage

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Een iso maken is niet zo moeilijk te vinden. Er zijn dingen die veel moeilijker te vinden zijn. Weet er iemand toevallig hoe een bestand (of een paar bestanden) toe kunt voegen aan een iso?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 23:38:
Een iso maken is niet zo moeilijk te vinden. Er zijn dingen die veel moeilijker te vinden zijn. Weet er iemand toevallig hoe een bestand (of een paar bestanden) toe kunt voegen aan een iso?
Kan dat niet met WinRAR?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 23:38:
Als je er een kunt maken kan je ze ook toevoegen, door een oude truck te gebruiken: doen wat je kunt. De iso uitpakken, de files toevoegen aan die directories en daar weer een nieuwe iso van draaien zal dus afdoende werken. :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit alles is eenvoudig te vinden of zelf te bedenken :) Zie ook de reeds gegeven programma's en inderdaad kun je met programma's als ISOBuster wel zo'n beetje alles wat je zou willen kunnen met een ISO :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.