Wanneer ik m'n 650 gewoon op 650mhz laat lopen met 100FSB en MP 6.5 loopt hij na 30 min ofzo muurvast. Zet ik de MP op 7 en de FSB op 95 dan werkt hij gewoon. Ook wanneer ik hem op 900mhz laat lopen met FSB 95 en MP 9.5 dan loopt hij niet vast. Maar zodra ik FSB 100 en MP 9 zet knalt hij er weer uit na 30 min of soms na 10 min al. In windows is er niets aan de hand. Dan werk ik gewoon 3 dagen lang door met FSB 100. Maar zodra ik een spel ga doen of een 3D benchmark ga draaien dan knalt hij er uit. Ik heb alle biosversies geprobeerd van de Asus A7V maar het gebeurt bij alle versies. Ik heb ook alle VIA drivers geïnstalleerd. Een stuk of 8 Detonator drivers maar het mag allemaal niet baten. Mijn systeem kun je in de signature lezen. Ik zet het ff bold want anders gaan er strax een paar roepen: "En het is wel handig als je je systeem vertelt enzo :)"
Maar wie heeft een oplossing voor dit probleem of heeft hetzelfde probleem? Wat kan ik nu doen? Bij 101 FSB of hoger maakt niet uit, dan loopt hij nog vast. Bij alle FSB's van 100 of hoger loopt hij vast.
Maar wie heeft een oplossing voor dit probleem of heeft hetzelfde probleem? Wat kan ik nu doen? Bij 101 FSB of hoger maakt niet uit, dan loopt hij nog vast. Bij alle FSB's van 100 of hoger loopt hij vast.
edit:
Ik moet wel zeggen dat ik erg veel problemen in dit forum zie met de Asus A7V + Duron/T-bird combinatie. Maar gelieve van deze opmerking geen discussie te gaan beginnen want daar was al een topic over.
Ik moet wel zeggen dat ik erg veel problemen in dit forum zie met de Asus A7V + Duron/T-bird combinatie. Maar gelieve van deze opmerking geen discussie te gaan beginnen want daar was al een topic over.