Toon posts:

[XP] Geen ruimte vrij? het is geen norton probleem*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het het volledige forum staat er mee vol en heb ook al veel dingen geprobeerd maar ik krijg mijn ruimte niet vrij? Ik heb vandaag zon 1,5 gieg weg gegooit maar helaas komt het niet vrij :'( !
Ik heb in XP geprobeerd het systeem herstel uit te zetten (dit was een oplossing van dit forum) maar dit helpt niet! En dat K*T norton recycle bin dat heb ik niet. Ik gebruik namelijk express norton 2003 omdat ik eerst dat probleem had met 2004 en ik wou niet die recycle bin hebben en in 2003 zit hij niet in! Dus dat is het ook niet!
Ik heb scandisk gedraaid maar deze geeft ook geen vrije ruimte terug! En helaas kan ik geen defrag draaien omdat al mijn HD´s vol staan! (Ik weet t ik moet gaan branden maar dat kan ik niet als ik geen vrije ruimte terug krijg :P !)
Ik heb ooit een oplossing gelezen dat je met windows commander ruimte terug kreeg en dat werkte eerst wel maar nu ook niet? Er was een tooltje via jullie site dat de vrije ruimte zou aangeven (met die gekleurde blokken weet de naam zo niet) maar daar zie ik geen ruimte in vrij maar dat komt meschien omdat t een 30Gieg schijf is waar maar 1,5 gieg op vrij is :P!!
Heeft er iemand AUB een oplossing ik word hier niet vrolijk van en ja kon ik t maar vinden in t forum, maar voor zover dat ik de zoek functie van t forum snap kan ik niet een woord uitsluiten in een zoekopdracht en ja er staat zoveel dat ik door de bomen t bos niet meer kan zien :'( !!! AUB wil men mijn helpen?

Mensen t gaat tevens om de J paratitie! Hier staat geen swapfile op! Ik heb wel Defrag gedaan en dat deed hij wonderbaarlijk wel want ik heb gewoon eigenwijs gezegt doorgaan! Maar dit geeft ook geen resultaat :'( !!!!
Tevens heb ik met GetDataBack for NTFS gekeken en dan zie ik dus nog wel doodleuk die files staan dus op de een of andere manier moet t ergens staan maar ik krijg t dus niet weg :'( !!!
Het is dus een paratitie van 30 gieg waar nu zichtbaar 115 MB op vrij is, ik heb dus 1,5 gieg leeg gemaakt maar deze word niet als vrij gegeven?? AUB graag een oplossing!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 00:50 . Reden: Dat ik t in GetDataBack for NTFS wel wat vind maar daar kan ik niks mee!! ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry mensen kan iemand mijn AUB helpen? Ja volgens mijn bedoelen ze dit met een kick op de post maar ik krijg geen reactie :'(!!!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mjah, wij kunnen niet echt helpen je diskspace te zoeken lijkt me? :o
Geef eens de uitslag van die tools zoals die in de FAQ vermeld staan? :)

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:34
prullenbak leegmaken? scheelt bij mij soms een gig

Verwijderd

En Norton 2003 heeft echt wel de "protected recylcle bin" hoor ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 16:28 ]

Verwijderd

Die je zowel in 2003 als 2004 ook gewoon uit kan zetten...

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:52
Misschien brengt Schijfopruiming zoden aan de dijk?

Verwijderd

Topicstarter
de vuilnisbak is leeg zover ik kan zien! En ik geloof jullie meteen als norton antivirus 2003 een protected recycle bin heeft maar waar zit deze dan? Ik kan m echt niet vinden????
Elevator je vraagt dit: Geef eens de uitslag van die tools zoals die in de FAQ vermeld staan? Van welke tools wil je de uitslag? Want ik snap er even niks meer van ik zie met die tools alleen maar blokjes maar verder word ik er geen wijs uit? Ik kan niet zien wat vrije ruimte zou moeten zijn?
En schiijfopruimen geeft geen resultaat! Net als Chkdsk en scandisk geen resultaat geven! Nu staan er op die faq site ook tools om data te recoveren en dan vind ik dus wel de dingen terug die ik verwijderd heb dus neem ik aan dat deze ruimte nog niet is gebruikt voor over schrijven? Maar ik kan met die tools ook niet zeggen om die ruimte echt te vernietigen waardoor ik hoopte mijn ruimte terug te krijgen!
Dus als norton 2003 die vuilnis bak heeft waar zit hij dan? _/-\o_

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lees even de handleiding van die tools, misschien dat het dan wat duidelijker is :) GoT is geen helpdesk die je dit allemaal a-b-c voor gaat kauwen.

Ergens in de opties moet die norton protected recycle bin zitten. Zoek gewoon even in de documentatie van het product of met f1 vanuit het systemworks console bijvoorbeeld. Vele miljoenen mensen gebruiken norton en kunnen hem probleemloos vinden :) Ikzelf gebruik geen norton dus kan je daar helaas niet mee helpen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Oke die tools dat lees ik morgen ff op mijn gemak door, maar echt ik zweer t! In mijn Norton antivirus kan ik niks vinden! Het is alleen Norton Antivirus (geen pro of systemworks of zo), als iemand die t wel heeft en t wel weet te vertellen waar ik t moet vinden dan hoor ik t graag!
AUB ik zit met de hande in t haar! Ik heb die 1,5 gies echt hard nodig op dit moment!
Ik ga t wel door lezen dat van die tools maar t zal me niet 123 lukken :'( omdat t weer eens engels is dus hoop als ik er niet uit kom of iemand me toch wil hellpen er mee maar dat zal ik dan nog wel een keer vragen oke?

• sagara
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-03 13:55
Ik gebruik TreeSize om snel uit te zoeken waar in welk map de meeste ruimte in beslag word genomen.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik t goed begrijp zou treesize me dus moeten laten zien waar de verborgen bestanden staan? (De bestande die ik weg gegooid heb?) Nou dat is dus vreemd want die laat mijn dus niks zien?
Als er een protection bin van norton op mijn PC zou staan, zou treesize dan die verborgen bestanden laten zien? 8)7
Pagina: 1