Hoi,
Ik heb hier een TOshiba HDD2157 Disk Drive
een 15,1Gb schijfje voor in een notebook.
Alleen als ik hem ga formatteren blijft hij telkens op de 20% hangen.
Ik ben hem gaan formatteren omdat WinXP bleef hangen tijdens booten. Kreeg blauw scherm met een of andere vage foutmelding.
Maar nu zit ik op de Toshiba site te kijken:
In de FAQ staat ook al niks over Toshiba. In topics ook niet en op Google kon ik ook al niks vinden.
Het rare vind ik ook dat ik die hele laptop niet kan vinden op de site van Toshiba.
Het is een Sattelite en dit staat er onderop:
S1800-314
Modelnr: PS183E-00V3H-DU
Wie kan mij please helpen. Want ik kan wel een nieuw schijfje kopen maar straks ligt het er toch net niet aan...
Ik heb hier een TOshiba HDD2157 Disk Drive
een 15,1Gb schijfje voor in een notebook.
Alleen als ik hem ga formatteren blijft hij telkens op de 20% hangen.
Ik ben hem gaan formatteren omdat WinXP bleef hangen tijdens booten. Kreeg blauw scherm met een of andere vage foutmelding.
Maar nu zit ik op de Toshiba site te kijken:
Dus ik kan volgens mij de HDD niet testen....Q. Where can I get Disk Manager or diagnostic software for my HDD?
A. Toshiba doesn't have a license to bundle any Disk Manager or diagnostic software with the HDD at the time of supply.
We also do not distribute this software as a separate item.
In de FAQ staat ook al niks over Toshiba. In topics ook niet en op Google kon ik ook al niks vinden.
Het rare vind ik ook dat ik die hele laptop niet kan vinden op de site van Toshiba.
Het is een Sattelite en dit staat er onderop:
S1800-314
Modelnr: PS183E-00V3H-DU
Wie kan mij please helpen. Want ik kan wel een nieuw schijfje kopen maar straks ligt het er toch net niet aan...