[PDA] Twijfel tussen Asus 620BT en Acer N30

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-07 17:10
Goed,

Het volgende speelt nu bij mij...Ik wil een PDA en ik ben aan het kijken naar twee bovenstaande PDA's... (en eigenlijk in het achterhoofd nog de palm zire72 maar ik wil PPC!!)

De acer heeft een 266mhz processor en de asus heeft een 40 mhz processor.,..

Ik wil graag bluetooth en redelijk div'x afspelen...

(wederom op de palm zire72 is dit ook en nog goedkoper ook maar ik twijfel hier nog over!

Welke PDA zou beter zijn voor mij?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kijk is naar iPAQ's, die komen altijd heel erg goed uit testen. Zijn vaak wel wat duurder, maar de support is ook 100x beter dan bij andere merken.

Misschien is de iPAQ 1940 wat voor je :) Zit ook bluetooth op enzo, en anders kan je zeker overweg met de 2210!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-07 20:33
de 2210 die niet meer leverbaar is doordat ie uit productie is, maar da's wat anders. hij heeft wel als voordeel dat ie SD EN CF aan kan. de 620bt kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
En de N30 heeft wel een SD slot..wat toch wel verrekte handig is...jammer dat het maar 1 slot is...

Qua scherm zit er ook weinig verschil tussen de twee bovenstaande..maar na wat testjes te hebben gelezen vond ik de N30 toch niet zo onaardig..dus die maar besteld :)
Duurt alleen ff voordat ik hem heb..:(

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
2210 wordt nog wel verkocht hoor, maar wordt inderdaad niet meer gemaakt, end ie heeft ook een SD slot EN een CF slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34095

een A716 ? SD+CF+BT+Wifi en sneller.
heb hem zelf en vind het echt een superapparaat, qua beeld (helderheid) en speaker (luid!) kan een IPaq daar echt niet tegenop en daarnaast gaat de batterij superlang mee, om een review te quoten "The a716 is truly the king of battery life."

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 34095 op 02-01-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Belangrijkere vraag: Wat is je budget!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
rond de 250 Euro

Maar ik heb nu al een n30 gekocht :)

Komt volgende week als het goed is..

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106322

Goede keuze als je het mij vraagt. De 'echte' modellen komen er nog aan. Ik heb ergens gelezen dat er er in 2005 een nieuw besturingssysteem gelanceerd wordt. Resoluties en mogelijkheden zullen veel verder toenemen. Dit is een mooi model om die periode te overbruggen.

Dan komt alles in één (dat zie je nu al steeds meer >> qtec 9090); PDA, GSM, DigiCam

Ik krijg mijn n30 morgen binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

kRiZzZiZ schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:03:
na wat testjes te hebben gelezen vond ik de N30 toch niet zo onaardig..dus die maar besteld :)
Als je dat nou eerst had gedaan, was dit topic niet nodig geweest :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.