Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraagje over DPDT switch

Pagina: 1
Acties:

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 16:34

Shapeshifter

Get it over with

Topicstarter
Ben nu bezig met een fanbusje en ik loop ergens vast;

Ik maak mijn fanbus volgens het vogende principe:

Afbeeldingslocatie: http://www.fanbus.com/thelab/Schematics/dv_712_dual_led.jpg

Nu vroeg ik me alleen af; stel dat de schakelaar nu naar beneden staat. Hoeveel volt staat 'ie dan? Ik dacht zelf 7, en dan brandt het groene lampje in dit geval. (maar die moet je omdraaien - staat er ook naast :P) wil het kloppen met schakelaar naar beneden - lampje beneden brandt.

Ik vraag het even voor de zekerheid, anders mag ik straks alles overdoen :|

Alvast Bedankt

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
als ie naar beneden staat schakeld hij de bovenste aan de middelste, dus gaat het rode lampje aan en staat hij op 7 volt

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

als het knopje naar beneden staat zijn de middelste twee puntjes met de bovenste verbonden, brandt de rode led, en draait de fan op 7v (omdat de zwarte draad van de fan dan verbonden is met de 5v lijn uit je voeding)

-edit-
spuit 473289 :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 23:05 ]